Nike daje dzieciom siłę do grania według własnych zasad

Nike daje dzieciom siłę do grania według własnych zasad
Słowa, którymi dorośli opisują młodych sportowców, często zamiast ich dopingować, powodują zniechęcenie. Dlatego Nike stworzyło kampanię, która bez ogródek ma mówić dorosłym, żeby pozwolili młodym grać według własnych zasad.
O autorze
1 min czytania 2018-06-20

„Jeśli chodzi o sport, dzieci mają determinację i odwagę dorosłych. Nie są ograniczane swoim wiekiem, a jedynie obawami rodziców przed porażką czy upadkiem„, powiedział Steve Tsoi, wiceprezes ds. marketingu w Nike Greater China. „Chcieliśmy pomóc przezwyciężyć tę nadopiekuńczość, zmieniając „młodych sportowców” na sportowców, którzy są młodzi.„.

Spoty Nike to hymn pochwalny dla dziecięcej determinacji.



PS Sheboard: The keyboard for boosting girls’ confidence

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słowa, których używamy do opisania młodych dziewczynek często różnią się od tych, które stosujemy wobec chłopców. Dziewczynki są „ładnym księżniczkami”, podczas gdy chłopcy są „silni”. Jednak Plan International ma na to sposób.

PS2 Nike: What are girls made of?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Najgorętsza reklama Nike, która pobudziła Internet, była nawiązaniem do jednej z najbardziej rozpoznawalnych piosenek w Rosji. W spocie marka przełamuje stereotyp mówiący o tym, że dziewczynki są zrobione z plotek, kwiatków i marmolady. Zobaczcie Reklama dnia: Z czego zrobione są dziewczynki? Nike podpowiada, że nie tylko z marmolady.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się