Nike daje dzieciom siłę do grania według własnych zasad

Nike daje dzieciom siłę do grania według własnych zasad

Słowa, którymi dorośli opisują młodych sportowców, często zamiast ich dopingować, powodują zniechęcenie. Dlatego Nike stworzyło kampanię, która bez ogródek ma mówić dorosłym, żeby pozwolili młodym grać według własnych zasad.

„Jeśli chodzi o sport, dzieci mają determinację i odwagę dorosłych. Nie są ograniczane swoim wiekiem, a jedynie obawami rodziców przed porażką czy upadkiem", powiedział Steve Tsoi, wiceprezes ds. marketingu w Nike Greater China. „Chcieliśmy pomóc przezwyciężyć tę nadopiekuńczość, zmieniając „młodych sportowców" na sportowców, którzy są młodzi.".

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spoty Nike to hymn pochwalny dla dziecięcej determinacji.

PS Sheboard: The keyboard for boosting girls' confidence

Słowa, których używamy do opisania młodych dziewczynek często różnią się od tych, które stosujemy wobec chłopców. Dziewczynki są „ładnym księżniczkami", podczas gdy chłopcy są „silni". Jednak Plan International ma na to sposób.

PS2 Nike: What are girls made of?

Najgorętsza reklama Nike, która pobudziła Internet, była nawiązaniem do jednej z najbardziej rozpoznawalnych piosenek w Rosji. W spocie marka przełamuje stereotyp mówiący o tym, że dziewczynki są zrobione z plotek, kwiatków i marmolady. Zobaczcie Reklama dnia: Z czego zrobione są dziewczynki? Nike podpowiada, że nie tylko z marmolady.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij