Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Geberit rusza z kampanią „Strażnicy Rzek”

„Strażnicy Rzek” to program Fundacji WWF Polska, który wspierany jest przez firmę Geberit. Celem programu jest ochrona małych i średnich rzek w Polsce poprzez zaangażowanie pasjonatów przyrody, edukację na temat rzek w Polsce oraz interwencje lokalne.
O autorze
1 min czytania 2018-06-22

Zasoby słodkiej wody w naszym kraju są ograniczone. Mało kto wie, że przez ostatnie 45 lat straciliśmy 76% osobników wszystkich gatunków słodkowodnych. Chcąc zmierzyć się z tym problemem, WWF rozpoczął program „Strażnicy Rzek”, którego celem jest ochrona najcenniejszych odcinków małych I średnich rzek w naszym kraju. Regulacje rzek, prostowanie, betonowanie koryt, obwałowywania, niszczenie roślinności nadrzecznej, przekopywanie — to wszystko powoduje, że wiele rzek straciło swój naturalny charakter i w efekcie wpływa na zachwianie delikatnego ekosystemu. W ciągu zaledwie 5 ostatnich lat niepotrzebnymi regulacjami zniszczono w naszym kraju ponad 20 tysięcy kilometrów rzeki.

Trwają prace nad uruchomieniem geoportalu i aplikacji mobilnej, które umożliwią monitorowanie stanu ekologicznego rzek oraz roślin i zwierząt żyjących nad nimi. Dzięki tym narzędziom strażnicy rzek, czyli każda osoba, która rozumie, że rzeki i ich wody są skarbem niezbędnym dla naszego życia, będą mogli podjąć lokalną interwencję służącą ochronie najbliższego mu odcinka rzeki.

Kampanię wspierają działania na Facebooku Geberit i dedykowana seria edukacyjnych filmów animowanych. Ich bohaterką jest Gabi – szczera, otwarta i inteligentna dziewczyna, strażniczka rzek, która zapoznaje nas z zagadnieniami związanymi z tematyką ochrony rzek. Każda animacja kończy się pytaniem konkursowym. Atrakcyjne nagrody fundowane są przez Geberit. Konkurs trwa od 4 czerwca do 25 lipca 2018.

Kampania dla firmy Geberit stworzona została przez agencję San Markos.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj