Transfery.info na wyłączność w Ströer Digital Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Transfery.info na wyłączność w Ströer Digital Media

Ströer Digital Media poszerza swoją ofertę o Transfery.info – jeden z najpopularniejszych i najdłużej działających serwisów piłkarskich w Polsce. Ströer zajmie się sprzedażą reklam na stronie w kanałach direct oraz programmatic.

Współpraca obejmuje również promocję serwisu na nośnikach OOH Grupy Ströer. Umowa na wyłączność obowiązuje od 20 czerwca br.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Transfery.info to piłkarski serwis istniejący od 2004 roku. Czytelnicy znajdą w nim najświeższe wiadomości ze świata futbolu, ze szczególnym uwzględnieniem tych dotyczących transferów piłkarskich. Na stronie w ciągu doby pojawia się kilkadziesiąt nowych tekstów. Miesięcznie serwis generuje od 6 do 20 milionów odsłon. – Atutem serwisu jest rzetelna, szybka i konkretna informacja. Zwłaszcza podczas tzw. okienek transferowych to rodzaj kontentu, którego kibice piłkarscy poszukują najbardziej. Przekłada się to na statystyki serwisu i dużą liczbę stałych czytelników, dla których Transfery.info są sprawdzonym źródłem informacji – liczba unikalnych użytkowników w letnich miesiącach dochodzi do miliona, a liczba fanów na Facebooku przekracza 200 tysięcy – mówi Aneta Dąbska, Head of Publisher Relations w Ströer Digital Media.

Oferta reklamowa Transfery.info obejmuje wszystkie standardowe formaty display oraz tzw. in text video. Oprócz wyłączności na sprzedaż powierzchni w kanałach direct i programmatic umowa przewiduje organizowanie przez Ströer dedykowanych akcji specjalnych oraz sponsoringowych, a także kooperację przy promocji serwisu wśród reklamodawców. – Przede wszystkim oczekujemy skuteczniejszej niż dotychczas monetyzacji powierzchni reklamowej. Pozwoli to nam skoncentrować się na innych aspektach działania serwisu. Liczymy, że współpraca pozwoli nam na pokonanie pewnych barier rynkowych, choćby tej związanej z niezależnością od dużych grup medialnych – mówi Paweł Machitko, założyciel Transfery.info.

Współpraca zakłada również wsparcie promocyjne i technologiczne ze strony Ströera. Oznacza to m.in., że kontent Transfery.info będzie promowany na ekranach LCD w wagonach Warszawskiego Metra, a tworzony obecnie layout strony zostanie sprawdzony przez wykorzystywane przez Ströer narzędzia do pomiaru viewability, by zoptymalizować widoczność wyświetlanych reklam. – Gramy z wydawcami do jednej bramki. Wiemy, że większa rozpoznawalność witryn pozwala efektywniej monetyzować ich powierzchnię reklamową. Dlatego chcemy ich wspierać, wykorzystując wszystkie możliwości Grupy Ströer – przekonuje Aneta Dąbska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij