DDB Warszawa obsługuje markę Excedrin MigraStop

W wyniku globalnego przetargu na agencję kreatywną DDB Warszawa zajmuje się obsługą marki Excedrin MigraStop, która znajduje się w portfolio firmy Novartis.
O autorze
0 min czytania 2013-07-11

DDB Warszawa jest odpowiedzialna za kontynuację komunikacji launchowej przygotowanej przez spółkę DDB – Addapter. Działania DDB Warszawa obejmują komunikację telewizyjną na poziomie lokalnym, oraz pracę na projektach globalnych.

– Obsługa Excedrinu MigraStop to dla nas niezwykła okazja do poszerzenia naszych kompetencji w sektorze OTC oraz możliwość stworzenia silnej, wyróżniającej się komunikacji dla marki, która przełoży się na wyniki biznesowe – powiedziała Zuzanna Warowna – Toruńska, Deputy Managing Director w DDB Warszawa.

Za współpracę z klientem odpowiedzialna jest Małgorzata Chudy – Account Director, która koordynowała globalny launch marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj