Reklamy wideo w Messengerze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklamy wideo w Messengerze

Facebook uruchamia reklamy wideo w Messengerze dla wszystkich reklamodawców. Wprowadzenie tej nowej funkcji ogłoszono podczas festiwalu branży reklamowej Cannes Lions 2018.

Na początku reklamy w Messengerze będą widoczne dla 10% użytkowników iOS na całym świecie, ale zasięg ten będzie wzrastał w kolejnych miesiącach. Reklamy wideo na Messengerze mogą być wyświetlane już w najbliższych dniach, dając reklamodawcom dodatkowe możliwości zwiększenia zasięgu oraz podniesienia efektywności całej kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komunikaty w nowym formacie będą widoczne na stronie głównej aplikacji Messenger. Po kliknięciu w nie, następuje przekierowanie do miejsca docelowego którym może być: strona, aplikacja czy rozmowa w Messengerze. Nowa usługa korzysta z tych samych danych i raportowania co inne reklamy wideo w rodzinie aplikacji Facebooka, a przy tym współdzieli wiele specyfikacji z formatem filmów reklamowych wyświetlanych w Aktualnościach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij