TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„To się uda!”: nowa platforma komunikacyjna Europejskiego Funduszu Leasingowego

- Z odpowiednim partnerem i wsparciem nie ma rzeczy niemożliwych. Każdy może realizować najtrudniejsze wyzwania i spełniać marzenia – motywuje przedsiębiorców Europejski Fundusz Leasingowy, który ruszył z nową platformą komunikacyjną „To się uda!”.
O autorze
1 min czytania 2018-07-05

fot. Neon Shake Advertising

W nowej platformie firma leasingowa podkreśla zrozumienie dla przedsiębiorców oraz proponuje im swoje partnerstwo i wsparcie. Przewodnie hasło „To się uda!” zaznacza, że nawet najtrudniejsze wyzwania i cele, które sobie stawiają – z ekspertami Europejskiego Funduszu Leasingowego są możliwe do zrealizowania.

– Bardzo ważne są dla nas relacje z naszymi klientami. Z jednej strony staramy się dla nich przygotowywać najlepsze usługi, a z drugiej wspierać ich w rozwoju i spełnianiu biznesowych marzeń. Ich sukces to nasz sukces. Chcemy, by wiedzieli, że jesteśmy ich partnerem, na którego mogą liczyć. Dlatego platforma „To się uda!” idealnie przedstawia nasze założenia i nie jest to pomysł na kampanię, ale komunikację na dłuższy czas – mówi Ewa Kadziewicz, dyrektor marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.

Autorem strategii i kreacji jest wrocławska agencja Neon Shake Advertising.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing