„To się uda!”: nowa platforma komunikacyjna Europejskiego Funduszu Leasingowego

- Z odpowiednim partnerem i wsparciem nie ma rzeczy niemożliwych. Każdy może realizować najtrudniejsze wyzwania i spełniać marzenia – motywuje przedsiębiorców Europejski Fundusz Leasingowy, który ruszył z nową platformą komunikacyjną „To się uda!”.
O autorze
1 min czytania 2018-07-05

fot. Neon Shake Advertising

W nowej platformie firma leasingowa podkreśla zrozumienie dla przedsiębiorców oraz proponuje im swoje partnerstwo i wsparcie. Przewodnie hasło „To się uda!” zaznacza, że nawet najtrudniejsze wyzwania i cele, które sobie stawiają – z ekspertami Europejskiego Funduszu Leasingowego są możliwe do zrealizowania.

– Bardzo ważne są dla nas relacje z naszymi klientami. Z jednej strony staramy się dla nich przygotowywać najlepsze usługi, a z drugiej wspierać ich w rozwoju i spełnianiu biznesowych marzeń. Ich sukces to nasz sukces. Chcemy, by wiedzieli, że jesteśmy ich partnerem, na którego mogą liczyć. Dlatego platforma „To się uda!” idealnie przedstawia nasze założenia i nie jest to pomysł na kampanię, ale komunikację na dłuższy czas – mówi Ewa Kadziewicz, dyrektor marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.

Autorem strategii i kreacji jest wrocławska agencja Neon Shake Advertising.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing