TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Szeran Millo dyrektorem operacyjnym w agencji Symetria

Na początku lipca Szeran Millo awansował na stanowisko dyrektora operacyjnego w poznańskiej agencji Symetria. Poprzednio pełnił funkcję szefa marketingu.
O autorze
1 min czytania 2012-07-16

 Obowiązki Millo to zarządzanie zespołem ekspertów Symetrii, implementacja strategii rozwoju firmy oraz unikalnego portfolio usług. W wyniku działań nowego dyrektora operacyjnego nastąpiła zmiana struktury w Symetrii oraz powstał plan poszerzania kompetencji dla pracowników agencji.

 – Zmieniamy się na lepsze! Symetria jest jedną z najdłużej działających na polskim rynku agencji interaktywnych i trzeba przyznać, że wraz z rozwojem nieco dotknęła nas biurokracja. Uprościliśmy procedury, oddając naszym ekspertom bardzo dużą swobodę w działaniu – tak, aby byli jeszcze bliżej Klienta. Od lipca startujemy z programem rozwoju kompetencji dla pracowników. W  większym stopniu będziemy wykorzystywać wiedzę i doświadczenia UX Alliance, do którego przynależymy. Celem nadrzędnym jest natomiast wprowadzenie innowacji do naszych usług. Dzięki nim będziemy dostarczać sprawdzone na świecie metody, które wymiernie zwiększą wyniki dla naszych Klientów – komentuje Millo.

 Szeran Millo jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Studiował też marketing w School of Business Studies w Oulu w Finlandii. Jest związany z Symetrią od 2004r., najpierw jako senior project manager, by w roku 2005 objąć funkcję dyrektora marketingu. W swojej karierze miał okazję współpracować z największymi polskimi firmami (m.in. Volkswagen, BZWBK, WN PWN, PGNiG, T-Mobile, Orange) w zakresie tworzenia kampanii reklamowych w internecie, przeprowadzania audytów użyteczności i projektowania serwisów. Przez pracowników Symetrii Millo doceniany jest za partnerski styl zarządzania i ponadprzeciętny entuzjazm do wykonywanej pracy.

Symetria specjalizuje się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w internecie. Od 1998 roku eksperci agencji doradzają i wdrażają rozwiązania dla największych polskich firm m.in.  Volkswagen, BZ WBK, Credit Agricole, T-Mobile, Orange, Payback, Nestle, Hochland, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Symetria jest członkiem UX Alliance, międzynarodowego stowarzyszenia firm z branży User Experience.

Słuchaj podcastu NowyMarketing