Wejdź do świata Hennessy w pierwszym polskim content hubie marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marketing Marek Premium

partnerem merytorycznym działu jest SZNYT

Wejdź do świata Hennessy w pierwszym polskim content hubie marki

Legendarna na całym świecie marka stworzyła swój pierwszy polski content hub. Jest w nim wszystko, co można spotkać w tętniącym życiem świecie Hennessy: sztuka, muzyka, wyjątkowe koktajle, treści związane z ambasadorami marki oraz historia tego wyjątkowego koniaku.

Polscy fani Hennessy zyskali nową przestrzeń do inspiracji. Powstał lokalny hub, który łączy najważniejsze elementy tożsamości marki. Pod adresem www.hennessy.pl użytkownicy mogą zapoznać się z informacjami o muzyce, sztuce, przekraczaniu barier, dążeniu do celu, a także o tradycji tworzenia tego wyjątkowego alkoholu. Hub Hennessy to również kompendium wiedzy o miksologii i koktajlach, które komponuje Mistrz Świata w barmaństwie klasycznym oraz jeden z Ambasadorów Hennessy w Polsce, Wojciech Urbański. Serwis ma być miejscem, gdzie niezwykła tradycja i historia marki będą mieszać się z energią barwnej metropolii i sztuką ulicy. To tu spotkają się artyści, którzy angażują się w muzyczne projekty Hennessy. Towarzyszyć im będą streetartowcy, słynni tatuażyści oraz designerzy, którzy każdego roku projektują specjalne edycje butelek Hennessy Very Special.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Serwis ma przyciągać nie tylko koneserów i fanów koniaku, ale również wszystkich, którym bliskie jest motto marki, aktualne od ponad 250 lat – „Never Stop. Never Settle”. Łączy ono charakterystyczny dla Hennessy szacunek do tradycji, bogatego dziedzictwa oraz ponadczasowych receptur z podążaniem za dynamicznym rytmem świata, przekraczaniem własnych ograniczeń i sięganiem po kolejne cele. Stąd w serwisie znalazły się również treści poświęcone kooperacji z Adamem Ostrowskim O.S.T.R. – jednym z najbardziej uznanych raperów w Polsce i pierwszym polskim Ambasadorem marki.

Wyzwaniem, przed jakim stanął polski zespół Hennessy, było znalezienie takiego sposobu „storytellingu” o bogatym dziedzictwie marki i artystycznych projektach, by zainteresować nimi młodszych odbiorców. Ukłonem w stronę współczesnego odbiorcy, który oczekuje dużej przejrzystości, połączonej z różnorodnością tematów, jest „kafelkowy” układ treści content hubu, filtrowany po rodzajach treści. Ten sposób nawigacji odzwierciedla nieustannie zmieniający się i tętniący kreatywnością świat marki, w duchu jej globalnego motto. Nawigacja serwisu pozwala na dowolne filtrowanie „kafelków” i tym samym dobór artykułów, które najbardziej interesują użytkownika. Czytelność treści zwiększa starannie dobrana typografia, stylowa paleta kolorów i galerie foto. Nie brakuje także treści video i możliwości zamieszczenia pełnoekranowego filmu. Użytkownik może również wybrać koktajle ze względu na stopień ich zaawansowania.

Serwis został zaprojektowany w oparciu o autorski CMS treści, w zgodzie z założeniami projektowania RWD oraz mobile. Za projekt content hubu i jego wdrożenie odpowiada agencja marketingu interaktywnego NoMonday.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij