TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lenovo wybiera Publicis Media do globalnej obsługi mediowej

Publicis Media wygrało przetarg na globalną obsługę mediową marki Lenovo. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny będzie specjalnie powołany zespół: Lenovo One Media, tworzony przez ekspertów z agencji Performics i Spark Foundry.
O autorze
0 min czytania 2018-07-20

Zespół Lenovo One Media odpowiadać będzie za strategię mediową marketera, planowanie i zakup mediów tradycyjnych i cyfrowych, a także za globalne raporty oraz narzędzia B2B i B2C dla marek Lenovo i Motorola. Jednostka będzie działać na rynkach EMEA, w obu Amerykach i regionie APAC.

– Konsolidacja wszystkich działań mediowych w Publicis Media, dzięki doświadczeniu jakie stoi za naszym partnerem, pozwoli na zwiększenie wydajności i efektywności naszych kampanii – powiedział Matt Bereda, wiceprezes działu marketingu Lenovo.

Lenovo One Media będzie nadzorowane przez Andre Marciano, dyrektora zarządzającego i Executive Vice Prasidenta Spark Foundry, który w nowej strukturze będzie pełnił funkcję Chief Operating Officera.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj