Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pyton czai się na Facebooku i… w Ikei [przegląd]

Pyton czai się na Facebooku i… w Ikei  [przegląd]
7 lipca w okolicach miejscowości Gassy pod Warszawą znaleziono prawie 6-metrową wylinkę pytona tygrysiego. Do 16 lipca na Facebooku pojawiło się prawie 16 tysięcy informacji na ten temat. Do poszukiwań węża nawiązało wiele marek i firm - od Google po Krakusa, Peugeot, sklepy Ikea i escape room.
O autorze
0 min czytania 2018-07-20

W intensywne poszukiwania pytona zaangażowały się policja i straż pożarna (oraz detektyw Rutkowski). Według danych Press-Service Monitoring Mediów w okresie od 7 do 16 lipca w mediach pojawiło się 22070 wzmianek o pytonie. Najwięcej, prawie 16 tysięcy na Facebooku:

Akcja została wykorzystana przez wiele marki do działań real-time marketingowych. Oto najciekawsze kreacje:

Newspoint

IKEA

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Post udostępniony przez Paweł Pawlita (@pawelpawlita)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

 

Uwaga! Pyton znaleziony w Krakowie! Wybrał shopping w @ikeapolska

 

 

#ikea #ikeapolska #wroclaw #pyton #

Krakus

Peugeot

Google

Lindner

IMET – hurtownia narzędziowo-instalacyjna

Europejskie Centrum Tenisa – ECT

element Escape Room Bydgoszcz

element EDGARD jezykiobce.pl

Karedent – gabinety stomatologiczne

mmc.com.pl Multimedia-center