TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

BZ WBK szacuje na 60-70 mln zł koszty zmiany nazwy na Santander Bank Polska

Akcjonariusze BZ WBK w połowie maja br. przyjęli uchwałę w sprawie zmiany nazwy banku na Santander Bank Polska oraz zmiany siedziby rejestrowej na Warszawę. Koszty rebrandingu szacuje się na 60-70 mln zł.
O autorze
1 min czytania 2018-07-26

Zmiana nazwy na Santander Bank Polska stanowi etap rozpoczętego pod koniec marca br. globalnego projektu unowocześnienia marki we wszystkich krajach, w których działa Grupa Santander.

– Proces włączenia wydzielonej części Deutsche Bank Polska do BZWBK, po uzyskanej zgodzie KNF, wszedł w decydującą fazę. Trwają zaawansowane prace nad migracją, którą przeprowadzimy równocześnie z włączeniem prawnym, po raz pierwszy na polskim rynku. Jednocześnie pracujemy nad rebrandingiem. Marka Santander – nowoczesna i przyjazna – doskonale odzwierciedli kolejne innowacje i usprawnienia technologiczne, które będą wdrażane we współpracy z Grupą Santander – powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Banku Zachodniego WBK.

W I półroczu Grupa wypracowała satysfakcjonujące wyniki, wskaźniki kapitałowe potwierdzają solidną pozycję w sektorze. Dochody wzrosły o 10%, po raz kolejny w kwartale przekraczając 2 mld zł. W Banku Zachodnim WBK to czas intensywnych zmian, wspierających urzeczywistnianie strategii stania się najlepszym bankiem dla klientów. Postępują prace nad transformacją cyfrową, obecnie bank klientom udostępnia już 5 metod płatności mobilnych dostępnych na polskim rynku. W kanałach cyfrowych aktywnie bankuje ponad 2 mln klientów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj