Znaczenie forów internetowych w bankowości – infografika

Opinie i informacje na forach internetowych mają realny wpływ na poziom sprzedaży marek z wielu kategorii produktowych. Agencja 6ix WoMM & Social Media oraz Monitoring Internetu SentiOne przygotowały infografikę przedstawiającą znaczenie forów internetowych w bankowości.
O autorze
0 min czytania 2013-07-16

Według badania przeprowadzonego przez GFK i Google dla Deutsche Banku aż 59% konsumentów przed założeniem nowego konta bankowego aktywnie poszukuje informacji i opinii na ten temat w Internecie. Proces researchu sieci uwzględnia całą gamę touchpointów – serwisy internetowe, strony i blogi eksperckie oraz fora internetowe. Informacje i opinie w sieci, które znajdą konsumenci mają bardzo silny wpływ na ich decyzje zakupowe. Zjawisko to nazywane jest Efektem ROPO (Research Online Purchase Offline). Fora internetowe odgrywają w tym procesie kluczową rolę – opinie tam znalezione skłaniają konsumentów do podtrzymania wcześniej podjętej decyzji zakupowej lub do jej całkowitej zmiany.

Agencja 6ix WoMM & Social Media oraz Monitoring Internetu SentiOne przygotowały infografikę przedstawiającą potencjał forów internetowych w procesie sprzedaży produktów bankowych.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj