TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

SKYN rusza z nową kampanią „Save Intimacy”

Stała obserwacja najnowszych trendów i zachowań społecznych pozwoliła na dołączenie nowego wątku do komunikacji marki SKYN, która prowadzona jest niezmiennie od 2015 r. i porusza się w obrębie hasła „Feel everything. Poczuj wszystko”.
O autorze
2 min czytania 2018-07-27

Dzięki analizie zebranych danych, możliwe było postawienie tezy, że coraz więcej młodych ludzi ma duże problemy z nawiązywaniem bliskich, intymnych relacji, a świat osobistych doznań został przeniesiony do strefy wirtualnej. SKYN zadaje więc pytanie, na którym opiera podstawy nowej kampanii – gdzie podziała się bliskość, która łączyła ludzi przed nadejściem ery cyfrowej?

Kampania Save Intimacy przypomina o tym, jak ważna w związkach jest intymność, o której tak często zapominamy na rzecz życia toczącego się w sieci, na portalach społecznościowych czy w aplikacjach mobilnych. SKYN mówiąc o tym poważnym problemie dzisiejszych czasów, czyli oddalaniu się od siebie w realnym świecie, prezentuje swój sposób na pozytywne wykorzystanie technologii w relacjach międzyludzkich – nowatorskiego materiału SKYNFEEL, obecnego we wszystkich prezerwatywach marki SKYN.

Przekornie do tematu działania w ramach Save Intimacy prowadzone są z wykorzystaniem wielu narzędzi koncentrujących się na sferze online. Ten zabieg ma na celu zapewnić jak najszersze dotarcie z przekazem do millenialsów, stanowiących target grupę tej kampanii.

Kampania social media skupia się na kanałach marki na Facebooku, Instagramie oraz Youtubie, gdzie prowadzone są silne działania świadomościowe wraz z promocją spotu reklamowego. Kampania digital marketingowa opiera się przede wszystkim na aktywnościach social media oraz display. Działania wspierane są współpracą nawiązaną z portalem Filmweb, który cyklicznie udostępnia swój serwis pod materiały brandingowe marki oraz tworzy specjalne sekcje, przygotowane na wyłączność kampanii Save Intimacy. Spot reklamowy, emitowany w kanałach telewizyjnych jest polską adaptacją spotu globalnego. Do oryginalnej reklamy została dodana dodatkowa plansza, aby przystosować materiał do wymogów lokalnego rynku i oczekiwań polskiego konsumenta. Materiał po zmianach został pozytywnie przyjęty przez badaną grupę odbiorców i lepiej oceniony niż oryginał, trafiając tym samym do szerokiej dystrybucji telewizyjnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bieżące kampanie wspierane są działaniami PR skoncentrowanymi przede wszystkim na mediach online z kategorii serwisów kobiecych i lifestylowych. Równocześnie prowadzona jest kampania influencerska na platformie Instagram, której celem jest budowanie świadomości, poszerzając tym samym potencjalną grupę konsumentów. Oprócz działań w sferze online trwa także kampania trade marketingowa w postaci nośników reklamy BTL na terenach sklepów, oferujących produkty marki SKYN.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania rozpoczęła się na początku czerwca i potrwa do końca lipca 2018 r. Za działania w ramach kampanii odpowiedzialna jest agencja buzz. (social media). Usługi agencji obejmują adaptację kampanii na rynek polski, w tym kampanię social media, kampanię digital marketingową, kampanię trade marketingową (nośniki BTL) oraz marketing rekomendacji – buzz.club i Public Relations – buzz.relations. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavamaker.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się