Marka Przysnacki wprowadza limitowaną kolekcję ubrań dla „chipsterów"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Przysnacki wprowadza limitowaną kolekcję ubrań dla „chipsterów

Marka Przysnacki w tym sezonie letnim serwuje gorący kąsek w postaci w 100% wyprodukowanej w Polsce, limitowanej kolekcji ubrań dla... „chipsterów” – koneserów chipsów, którzy zostali obdarzeni poczuciem humoru.

W skład kolekcji Chipster, zaprojektowanej we współpracy z marką odzieżową Chrum.Com, wchodzą: t-shirty, tank topy i bluzy, a także uniwersalne dodatki. Całość można do woli wzbogacać haftowanymi „narzepkami”, czyli grafikami na rzepy zabawnie interpretującymi smaki i cechy chipsów Przysnacki. Ubrania są do kupienia online w sklepie Chrum.Com, w „chrumowych” sklepach stacjonarnych i w mobilnym Chrum.Trucku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kreację reklamową kolekcji przygotowała agencja PZL. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum, a obsługą mediów społecznościowych – F11. Działania promocyjne obejmą Facebook, Instagram oraz display.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij