Rynek gier komputerowych rozwija się bardzo dynamicznie – obecnie w Polsce jest już kilka milionów tak zwanych graczy. Z myślą o graczach, ale i każdym, kto z rozrzewnieniem wspomina swój pierwszy komputer, TIGER stworzył dwa limitowane produkty w wyjątkowych smakach i super modnych opakowaniach:
- TIGER Blue Screen o smaku jabłko-kiwi to puszka pełna komputerowych żartów. Nie przejdzie obok niego obojętnie nikt, kto korzystał z pierwszych systemów operacyjnych Windows. Zasmakuje natomiast każdemu, kto ceni orzeźwiające, letnie połączenia smakowe. A dlaczego jabłko? Można odpowiedzieć sobie samemu.
- Tiger Pixel to z kolei napój mandarynkowo-ananasowy. Pikselowa grafika w stylu retro, nawiązująca do świata pierwszych gier komputerowych, to ukłon w stronę tych, którzy dziś wspominają je z sentymentem. Cytrusowy smak jest nie mniej wybuchowy niż opakowanie.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
TIGER jako pierwsza marka napojów energetycznych zdecydowała się na wykorzystanie tak popularnych obecnie motywów. Połączenie unikalnych opakowań i atrakcyjnych kombinacji smakowych to rozwiązanie zaprogramowane na wygraną!