Black Red White wystartowało z nową kampanią „Trzech Mistrzów Black Red White”

Nowy format, który został oparty na postaciach trzech głównych bohaterów – mistrzów stolarstwa – jest wynikiem poszukiwania idei, która będzie świeża, unikalna, ale i na tyle pojemna, by przekazać odbiorcom najważniejsze dla marki wartości.
O autorze
1 min czytania 2018-08-09

Działania prowadzone są pod nowym claim’em: Robimy dom.

Trzej Mistrzowie są trzonem najnowszej strategii komunikacji marki Black Red White. W ramach kampanii „Szkolne okazje”, która wystartowała 9 sierpnia, możemy po raz pierwszy zobaczyć nie tylko sylwetki głównych bohaterów, ale poznać również najważniejsze wartości, którymi kierują się podczas codziennej pracy.

W premierowym spocie TV (30”) Trzej Mistrzowie pracują nad konstrukcją biurka w stolarni. Każdy z nich troszczy się o kwestie dla siebie najważniejsze. Black dopieszcza wygląd mebla, Red dba o dobrą cenę, a White, jako najstarszy i najbardziej doświadczony, najwięcej uwagi poświęca jakości wykonania. Efektem wspólnej pracy jest biurko, które idealnie odzwierciedla oczekiwania całej trójki i za sprawą Red’a trafia do oferty promocyjnej w ramach akcji „Szkolne okazje”.

– „Trzech Mistrzów Black Red White” to zupełnie nowa odsłona marki Black Red White i duży powiew świeżości w naszej dotychczasowej komunikacji marketingowej. Tym razem w spotach TV nasi odbiorcy zobaczą nieco mniej domowych wnętrz. Skupiamy się bowiem na samym procesie powstawania mebli, wprowadzając bohaterów marki – Blacka, Reda i White’a, na których opieramy całą narrację. Przekaz bazuje przede wszystkim na pozytywnych relacjach pomiędzy naszymi bohaterami, którzy choć zupełnie inni, dążą do realizacji jednego celu – mebli dobrej jakości o niebanalnej estetyce, dostępnych w atrakcyjnych cenach. Z pomocą Trzech Mistrzów pokazujemy też, że za pięknymi wnętrzami i meblami, które mamy w ofercie stoją ludzie, profesjonalni stolarze, nasi pracownicy. – mówi Hubert Olczak, Marketing Manager Black Red White.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autorem najnowszej platformy komunikacyjnej jest agencja Heart&Brain. W ramach kampanii telewizyjnej „Szkolne okazje” emitowane będą trzy spoty telewizyjne (30” i dwie 15”) oraz radiowe. Wspierają ją billboardy sponsorskie w TV, kampania OOH, jak również działania digital. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media, za działania digital odpowiada agencja Deloitte Digital, a działania PR koordynuje H+K Strategies.

Słuchaj podcastu NowyMarketing