#Prawdajesttaka, że... kampania Sprite. Niech prawda Cię orzeźwi na Facebooku i Twitterze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#Prawdajesttaka, że... kampania Sprite. Niech prawda Cię orzeźwi na Facebooku i Twitterze

„Sprite. Niech prawda Cię orzeźwi“ - pod tym hasłem realizowana jest najnowsza kampania marki Sprite, której częścią jest akcja realizowana na portalach Facebook i Twitter. Na profilach marki już teraz pojawiają się wpisy, mające zainspirować użytkowników do odkrywania orzeźwiającej prawdy.

Wszyscy, bez wyjątku mogą rozprawić się z otaczającą nas ściemą kończąc zdanie na swoim profilu facebookowym lub Twitterze: “#Prawdajesttaka, że...“

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania otrzyma wsparcie w telewizji, digitalu i mediach społecznościowych. Od 8 lipca w stacjach TV emitowane są dwa spoty reklamowe, w kanale digital pojawiają się kreacje banerowe.

Konsumenci przygotują reklamę dla marki Sprite. We współpracy z „Million You*”, w ramach kampanii „Sprite. Niech prawda Cię orzeźwi” marka zorganizowała konkurs. Przed uczestnikami kreatywne wyzwanie - przygotowanie 18-sekundowego filmu, w którym przedstawią wybraną przez siebie orzeźwiającą prawdę. Łączna pula gotówki do wygrania wynosi 37 000 PLN. Nagrodzonych zostanie dziesięć najlepszych filmów.

Realizację kampanii reklamowej powierzono agencji McCann. Media cyfrowe i społecznościowe koordynuje agencja K2. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania public relations odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij