Michał Szaniecki zastępuje Tomasza Życkiego na stanowisku dyrektora marki Seat

Michał Szaniecki zostanie nowym dyrektorem marki Seat. Dotychczas był odpowiedzialny za działania marketingowe marki Volkswagen Samochody Osobowe. Szaniecki zastąpi na stanowisku Tomasza Życkiego.
O autorze
1 min czytania 2018-08-14

Michał Szaniecki dołączył do Volkswagen Group Polska w 2016 roku, obejmując stanowisko dyrektora marketingu marki Volkswagen Group Polska.

Jest autorem wielu innowacyjnych rozwiązań dla marki. Zespół kierowany przez Michała Szanieckiego jest odpowiedzialny za największy wzrost w rankingu wizerunku marki oraz jej rozważania po 2015 roku. Wdrożył również unikatowy w Grupie Volkswagen w Europie concept store VW Home oraz platformę umożliwiającą klientowi zapoznanie się z produktem online.

Michał Szaniecki jest menedżerem z wieloletnim doświadczeniem w obszarach marketingu i sprzedaży. W swojej karierze związany był m.in. z Wrigley Poland, Beiersdorf Nivea oraz Beiersdorf AG Germany. Swoje zadania realizował zarówno w ramach struktur krajowych, jak i międzynarodowych.

Tomasz Życki przez 6 lat pełnił funkcję dyrektora marki Seat. Wraz zespołem ponownie wprowadził Seata na rynek polski, zbudował nowy wizerunek marki oraz pozwolił jej wyraźnie zwiększać udział w runku. Tomasz Życki kończy współpracę z Volkswagen Group Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiany personalne w Volkswagen Group Polska wejdą w życie 1 października 2018 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing