Rossmann wspomaga Fundację Hospicjum Onkologiczne w Warszawie

We wtorek 14 sierpnia br. do ursynowskiego hospicjum Rossmann dostarczył niesamowitą przesyłkę. To produkty pielęgnacyjne o wartości aż 27 204,61 zł.
O autorze
1 min czytania 2018-08-20

Akcja Rossmanna to dla hospicjum naprawdę ogromna pomoc – środki higieniczne i pielęgnacyjne są tu niezwykle potrzebne. „Bardzo doceniamy fakt, że tak znana i duża marka działa na rzecz potrzebujących. Ważne jest dla nas również zaangażowanie pracowników drogerii, bo to oni – i klienci – decydują o tym, kto otrzyma wsparcie. Dziękujemy z całego serca” – mówi Dorota Jasińska, Prezes Zarządu Fundacji. Współpraca między Fundacją Hospicjum Onkologiczne a Rossmannem rozpoczęła się w 2017 r. Hospicjum zostało wtedy obdarowane darowizną o wartości ponad 48 000 zł! Co ważne FHO sama wybrała produkty z listy ponad 1 300 artykułów.

Dzięki wsparciu ze strony Rossmanna hospicjum będzie mogło łatwiej realizować swoją misję, którą jest tworzenie… domu. Tak, domu. Szczególnie dla pacjentów, bo często spędzają oni tutaj swoje ostatnie chwile, ale także dla ich rodzin i przyjaciół. Troska o godność każdego człowieka to piękne, ale i trudne zadanie, które wymaga znacznych nakładów finansowych. Rossmann sprawił, że będzie to prostsze.

Jak pomaga Rossmann? Mechanizm jest prosty: wystarczy przy codziennych zakupach okazać Wirtualną Kartę Klubu Rossmann. Każda taka transakcja w okresie od 2 stycznia do 31 października to wsparcie lokalnych organizacji pomagających dzieciom, rodzinom, osobom starszym. W ubiegłym roku Rossmann przekazał 147 instytucjom produkty o wartości 3,5 mln zł. W tym roku firma obchodzi swoje 25-lecie działalności w Polsce. I chce uczcić tę rocznicę, przekazując pomoc o wartości 5 mln zł wybranym ponad 220 organizacjom. O tym, jakie to będą produkty, zdecydują same instytucje, w ten sposób najlepiej zostaną zaspokojone ich potrzeby.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na Klubie pomoc jednak się nie kończy. Rossmann prowadzi także akcje edukacyjne, sponsoruje wydarzenia sportowe i kulturalne oraz prowadzi wolontariat pracowniczy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing