TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Heineken w nowej designerskiej odsłonie

Pierwsza w historii Heinekena dedykowana Jerzemu Dudkowi puszka z limitowanej edycji to nie wszystko, co marka przygotowała w tym roku dla swoich wielbicieli w punktach sprzedaży. Heineken po raz kolejny wyprzedza rynkowe trendy, wprowadzając do sprzedaży kultowe piwo w nowej designerskiej odsłonie.
O autorze
1 min czytania 2018-08-21

Podczas projektowania nowej puszki postawiono na design i nowoczesność, przełamując dotychczas utarte schematy myślenia o opakowaniach piwnych, na których zazwyczaj odzwierciedla się etykiety z wersji butelkowych. Projektanci opakowania sięgnęli po ikoniczne symbole marki: kultową czerwoną gwiazdę, charakterystyczną dla marki zieleń i typografię, tak aby wyeksponować wysoką jakość produktu i wyróżnić się na sklepowej półce. Dzięki temu powstała zupełnie nowa jakość. Intensywna zieleń zestawiona z matową powierzchnią opakowania sprawiają, że puszka idealnie wpisuje się w standard produktu premium. Kolor zielony w połączeniu z dużą gwiazdą odzwierciedlają to, co najlepsze w piwie – świeżość i orzeźwienie.

– Design opakowań od lat jest elementem wyróżniającym Heinekena na tle konkurencji. Naszymi działaniami wyznaczamy trendy, oczywiście nie tylko w sferze opakowań, ale także wszystkich działań kierowanych do naszych konsumentów – mówi Marcin Drożyński, Kierownik marki Heineken w Grupie Żywiec. – Dzięki temu Heineken jest rozpoznawalny na całym świecie, a konsumenci sięgający po nasze piwo mają zawsze gwarancje najwyższej jakości – dodaje.

Nowa puszka właśnie trafiła na półki sklepowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj