TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pokonaj Małego Głoda i wygraj w nowej kampanii Danio

Pokonaj Małego Głoda i wygraj – to hasło nowej aktywacji konsumenckiej dla marki Danio, która wystartowała z początkiem sierpnia.
O autorze
1 min czytania 2018-08-22

W kampanii wykorzystano ekosystem łączący w sobie nowoczesne formaty digitalowe z tradycyjnymi narzędziami, takimi jak TV oraz obecność w punktach sprzedaży. Szczególnie silny nacisk został położony na social media. Dlatego obok reklam i bumperów (12” i 6”) na YouTube, w komunikacji wykorzystano także InstaStories oraz wideo i posty na Facebooku. Dopełnienie kampanii stanowi spot TV, materiały POS oraz blix dedykowany e-commerce.

Aby jeszcze bardziej zwiększyć efektywność aktywacji, kreacje digitalowe zostały spersonalizowane pod zmapowane grupy odbiorcze. Ich podział został określony na podstawie motywacji, jakie mogą stać za chęcią udziału w konkursie marki.

– Danio to nie tylko marka z największymi udziałami rynkowymi w kategorii serków homogenizowanych. To także Mały Głód – kultowa postać, która za każdym razem zaskakuje nietuzinkową komunikacją. Stanęliśmy zatem przed nie lada wyzwaniem – jak po raz kolejny wciągnąć do zabawy fanów marki. Wierzymy, że zaproponowany mix nie tylko zapewni skuteczność działań, ale również odzwierciedla unikatowy charakter marki – mówi Michał Tomaszuk, CEO H2O.

Kampania rozpoczęła się z początkiem sierpnia i potrwa do końca września br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię komunikacji, koncept kreatywny, przygotowanie KV, video i materiałów socialowych odpowiada H2O Creative.

Słuchaj podcastu NowyMarketing