fot: Facebook Fenplast
Podczas festiwalu heavy metalowego Heavy Montreal kanadyjska firma Fenplast, zajmująca się produkcją okien, we współpracy z firmą Lg2 przeprowadziła niecodzienny eksperyment.
Zobacz również
-
PrzeglądTygodnia [10-23.06.2025]: relacja z Cannes Lions 2025, raport Gemius „Social media 2025”, tacierzyństwo w reklamie według ojców-marketingowców
-
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]
-
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]
Marka postanowiła udowodnić, że ich okna są w stu procentach dźwiękoszczelne – przy jednej z festiwalowych scen postawiono pokój obudowany oknami firmy, w którym znajdowało się kilka łóżeczek z niemowlętami. Mimo głośnej i agresywnej muzyki, maluchy przespały spokojnie cały koncert, bo nie docierały do nich żadne dźwięki z zewnątrz.
– Ten jedyny w swoim rodzaju projekt umożliwił zaistnienie na jednej przestrzeni dwóch całkowicie odmiennych światów, tym samym udowadniając, że nasza marka oferuje innowacyjne i wysokiej jakości produkty – tłumaczy Sylvain Arbor, dyrektor marketingu w firmie Fenplast.
Przekonajcie się sami jak wyglądał eksperyment oraz jego kulisy:
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]
PS Pol’and’Rock Festival 2018 od kulis
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Skoro już o festiwalu mowa, to zobaczcie jakie atrakcje dla uczestników Pol’and’Rock Festival 2018 przygotowały marki – Lech, Play, mBank, Mastercard oraz Allegro.