Kultowa gra w kapsle w formie aplikacji Eurosportu na Facebooku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kultowa gra w kapsle w formie aplikacji Eurosportu na Facebooku

Eurosport postanowił przypomnieć niezwykle popularną przed laty grę w kapsle. W umieszczonej na Facebooku grze w pierwszych dniach wzięło udział niemal 4,5 tys. osób. Aplikacja promuje transmisje kolarstwa w kanale Eurosport, wykorzystując social tv, czyli angażując internautów i widzów stacji.

Pierwsza odsłona gry w kapsle związana jest z wyścigiem Tour de France i trwa od 5 do 21 lipca. Aby zdobyć nagrodę, należy pokonać trasy konkursowe w jak najmniejszej liczbie ruchów kapsla. Przewidziane zostały także nagrody dla pozostałych miejsc na podium.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W grze w kapsle chcieliśmy oddać ducha walki z tras wyścigów kolarskich. Jednocześnie zależało nam na zaangażowaniu fanów w kultową zabawę, która dla wielu kojarzy się z czasami dzieciństwa – podkreśla Radek Jaworski, szef działu komunikacji Eurosport Polska.

Gra w kapsle jest kolejną aplikacją Eurosportu, która wykorzystuje social tv. W trakcie transmisji z wyścigów kolarskich komentatorzy będą zadawać pytania. Za udzielenie poprawnej odpowiedzi w aplikacji gracz otrzyma bonus, który zwiększy jego szansę na wygraną. Metoda zdobywania dodatkowych punktów komunikowana będzie także na profilu Eurosportu na Facebooku. Przez pierwsze cztery dni z aplikacji skorzystało 4454 użytkowników, średni czas spędzony przez użytkownika w aplikacji to 11 minut.

Za stworzenie aplikacji odpowiada agencja faceADDICTED, która została szczególnie wysoko oceniona przez Klientów w kategorii znajomości kategorii produktowej i sytuacji rynkowej oraz skuteczności prowadzonych projektów (Raport Specjalny MMP Agencje Interaktywne 2013).

– Celem wprowadzenia rozwiązania social tv jest przyciągnięcie przed telewizory jak największej liczby fanów marki, ale i odwrotnie – widzów kanału do Facebooka. Zależy nam na przeniesieniu aktywności telewidzów do Internetu i zaangażowania w grę – wyjaśnia Anna Robotycka, Managing Partner faceADDICTED.

Druga odsłona konkursu będzie związana z Vuelta a Espana i potrwa od 24 sierpnia do 15 września. Trzeci etap dotyczyć będzie natomiast wyścigu Dookoła Pekinu w październiku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij