Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kup jednego Snickersa w cenie dwóch – nie klikaj w baner, kiedy jesteś głodny

Kup jednego Snickersa w cenie dwóch – nie klikaj w baner, kiedy jesteś głodny
Chyba każdemu zdarzyło się kiedyś kliknąć w baner, nie przeczytawszy dokładnie, co się na nim znajduje. Snickers swoją nową kampanią udowadnia, że pod wpływem głodu robimy to jeszcze częściej.
O autorze
1 min czytania 2018-08-27

Snickers postanowił sprawdzić uwagę swoich klientów tworząc baner z napisem „Kup jednego Snickersa w cenie dwóch” i tym samym udowodnić, że pod wpływem głodu robimy głupie rzeczy. Rzekomo klikając w baner, osoby miałyby otrzymać kupon promocyjny na baton w cenie dwóch. Problem tylko, że to wcale nie jest żadna korzystna oferta, na co jednak nie zwrócili uwagi wszyscy zainteresowani.

Po kliknięciu w reklamę użytkownicy zostają przekierowani do krótkiego filmu, w którym występuje mężczyzna wydający się być zaniepokojony stanem zdrowia odbiorcy. Sugeruje też, że bezmyślne kliknięcie w trefną ofertę najpewniej jest wynikiem głodu – w efekcie na końcu wideo pojawia się prawdziwy kupon, za który można dostać dwa batony w cenie jednego.

PS

Snickers stworzył podobną akcję w 2016 roku w ramach kampanii „Kiedy jesteś głodny, nie jesteś sobą”. Wtedy marka wzięła na cel osoby, które przeszukują sklepy z mobilnymi aplikacjami w poszukiwaniu ciekawych programów, i promowała aplikację, która sprawi, że telefon staje się wodoodporny. Przesłanie kampani było jedno – Lepiej nie ściągaj apek, kiedy jesteś głodny!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj