TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kup jednego Snickersa w cenie dwóch – nie klikaj w baner, kiedy jesteś głodny

Kup jednego Snickersa w cenie dwóch – nie klikaj w baner, kiedy jesteś głodny
Chyba każdemu zdarzyło się kiedyś kliknąć w baner, nie przeczytawszy dokładnie, co się na nim znajduje. Snickers swoją nową kampanią udowadnia, że pod wpływem głodu robimy to jeszcze częściej.
O autorze
1 min czytania 2018-08-27

Snickers postanowił sprawdzić uwagę swoich klientów tworząc baner z napisem „Kup jednego Snickersa w cenie dwóch” i tym samym udowodnić, że pod wpływem głodu robimy głupie rzeczy. Rzekomo klikając w baner, osoby miałyby otrzymać kupon promocyjny na baton w cenie dwóch. Problem tylko, że to wcale nie jest żadna korzystna oferta, na co jednak nie zwrócili uwagi wszyscy zainteresowani.

Po kliknięciu w reklamę użytkownicy zostają przekierowani do krótkiego filmu, w którym występuje mężczyzna wydający się być zaniepokojony stanem zdrowia odbiorcy. Sugeruje też, że bezmyślne kliknięcie w trefną ofertę najpewniej jest wynikiem głodu – w efekcie na końcu wideo pojawia się prawdziwy kupon, za który można dostać dwa batony w cenie jednego.

PS

Snickers stworzył podobną akcję w 2016 roku w ramach kampanii „Kiedy jesteś głodny, nie jesteś sobą”. Wtedy marka wzięła na cel osoby, które przeszukują sklepy z mobilnymi aplikacjami w poszukiwaniu ciekawych programów, i promowała aplikację, która sprawi, że telefon staje się wodoodporny. Przesłanie kampani było jedno – Lepiej nie ściągaj apek, kiedy jesteś głodny!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj