TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

oS3 wygrywa przetarg i rozpoczyna współpracę z marką AMOL

W wyniku wygranego przetargu agencja oS3 rozpoczyna współpracę z marką AMOL (Takeda Polska). Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie działań komunikacyjnych i materiałów kreatywnych w ramach ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej.
O autorze
0 min czytania 2018-08-30

W działaniach reklamowych w ramach kampanii zostaną wykorzystane przede wszystkim materiały wideo w odsłonie telewizyjnej, a także w internecie. Przetarg składał się z dwóch etapów oraz badań z udziałem konsumentów. O wyborze oS3 zadecydowały kreatywne i strategiczne rozwiązania zaproponowane przez agencję oraz spójna wizja kampanii marketingowej. Umowa objęła wsparcie reklamowe produktu w sezonie 2018/2019.

– Zaproponowana przez agencję oS3 koncepcja komunikacji w najlepszy sposób łączy nowoczesność przekazu z zachowaniem idei, która przyświeca nam przy tworzeniu marki AMOL. Agencja wykazała się zaangażowaniem i elastycznością współpracy, co jest dla nas niezwykle ważne – mówi Zuzanna Borowiecka, z firmy Takeda Polska.