TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

HCI/UX White Paper od Lemon Sky

HCI/UX White Paper od Lemon Sky
Czym właściwie jest to całe HCI/UX? Czy science fiction to jeszcze fikcja, czy już rzeczywistość? Jak projektować dla mobile? Odpowiedzi można znaleźć w przewodniku przygotowanym przez Agencję Lemon Sky.
O autorze
1 min czytania 2012-07-18

 White Paper został przygotowany z myślą o marketerach, dziennikarzach, blogerach oraz wszystkich osobach zainteresowanych tematyką HCI/UX. Jego celem jest promowanie wiedzy i świadomości z obszaru user experience. Dzięki lekturze dowiemy się czym dzisiaj zajmuje się specjalista, architekt interakcji lub ux designer. Poznamy definicje:  human-computer interaction, user experience, usability i information architecture oraz porady jak angażować ludzi i budować pożądane emocje. Przeczytamy o tym, że projektowanie dla kanału mobile to nie bułka z masłem i na co zwrócić uwagę podczas badań terenowych.

Poznamy w jaki sposób obszar HCI/UX przenika się z innymi dziedzinami marketingu, takimi jak mobile, SEO czy social media. To pozwali spojrzeć całościowo na tę specjalizację oraz jeszcze lepiej poznać na czym polega i dlaczego tak istotna jest praca tego działu.

W publikacji znajdziemy trzy słowa o interakcji przez dotyk oraz o trendach, czyli dokąd zmierza HCI.

 White Paper zawiera także informacje o tym, jak wygląda ewolucja użytkowników w rozwiązaniach social media oraz rozwój kanałów mobile. Jaka będzie przyszłość HCI? Dokąd zmierzają trendy? Co jesteśmy w stanie zrobić już dzisiaj? Szczegóły w środku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

HCI/UX White Paper można pobrać tu, jest on dostępny także w wersji na iPada 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 Krzysztof Piwowar,  Head of HCI/UX w Lemon Sky

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Praca ekspertów z obszaru user experience to nie tylko projektowanie interakcji czy twarda weryfikacja skuteczności. W dużej mierze to ciągła nauka, rozwój i poznawanie nowych zastosowań dla technologii, które zaczynają być używane przez konsumentów lub czekają tuż za rogiem. To także współpraca z wieloma specjalizacjami, które działają na styku konsumenta i usługi / produktu. Celem White Paper jest pokazanie, w jaki sposób praca HCI/UX przenika się z tymi specjalizacjami i jaki potencjał oraz efekt z tego wynika. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie pasja i wizja osób, z którymi stykamy się na co dzień. Świat interakcji już za kilka lat będzie różnił się diametralnie od tego, który znamy dzisiaj. Przygotowujmy na to konsumentów i bądźmy sami na to gotowi!

 NowyMarketing.pl jest patronem medialnym publikacji.