Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Semilac i YES podejmują współpracę marketingową

Semilac podjął kolejną współpracę z polską marką, tym razem z producentem biżuterii YES, tworząc szereg wspólnych działań marketingowych. Obie marki połączyło zamiłowanie do kobiecego piękna, spójność idei i nieszablonowe podejście do komunikacji marketingowej.
O autorze
2 min czytania 2018-09-03

Niedawno marka Semilac ogłosiła alians marketingowy z jednym z najpopularniejszych internetowych sklepów obuwniczych w Polsce – DeeZee. Owocna współpraca stała się bazą do rozpoczęcia nowych kolaboracji. Kolejną firmą, która dołączyła do grona partnerów marketingowych Semilac, jest polski producent biżuterii YES.

– Jesteśmy bardzo dumni, że do grona marek współpracujących z Semilac dołącza polska marka YES. Kobiety kochają biżuterię, a dla naszych klientek ozdoby są idealnym uzupełnieniem stylizacji. Marka YES, podobnie jak my, promuje ideę siły kobiet. Zgodność celów i przekonań ma dla nas bardzo duże znaczenie przy wyborze partnerów. Jesteśmy pewni, że dotychczasowe projekty i te które są dopiero przed nami, wniosą nową wartość dla naszych klientek, i pozytywnie zaskoczą je nietuzinkowym i innowacyjnym podejściem. – mówi Karolina Przybylska, influencer manager marki Semilac.

Działania obu firm obejmują wzajemną promocję w kanałach social media. Semilac prezentuje biżuterię YES wraz z dopasowanymi do niej stylizacjami paznokci zgodnymi z aktualnymi trendami. Z kolei YES podkreśla rolę manicure jako idealnego dodatku do biżuterii w swoich publikacjach.

 

Post udostępniony przez Semilac (@semilac)

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Łukasz Kosuniak: Nie opieraj relacji z partnerami tylko na marży 

Łukasz Kosuniak: Nie opieraj relacji z partnerami tylko na marży 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

Post udostępniony przez Biżuteria YES (@bizuteriayes)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Oprócz prowadzenia wspólnych działań digitalowych, YES bierze udział w eventach organizowanych przez Semilac. Marka jest sponsorem nagród na pokazach oraz eventach promujących nowe produkty. We wrześniu klientki Semilac będą mogły posłuchać porad ekspertów z zakresu doboru biżuterii na największych targach kosmetycznych w Polsce, w Warszawie.

Producent lakierów hybrydowych został także partnerem 10 Jubileuszowej edycji Kalendarza YES, który jest nieodłącznym elementem komunikacji marki. Manicurzystki Semilac zadbały o manicure modelki Zosi Nowak, a efekty pracy będzie można podziwiać już niebawem.

Biżuteria YES została również zaprezentowana w najnowszym jesiennym numerze kwartalnika wydawanego przez markę Semilac – Manifique Magazine, który trafi do sprzedaży na początku września.

Obie marki czerpią szereg korzyści z połączenia wspólnych sił. Cross-promocja ma bowiem pozwolić na umocnienie pozycji obu brandów i poszerzenie grupy docelowej. Firmy realizują spójną wizję opartą na sile kobiet i idei women’s empowerment.

– Polskie marki trzymają się razem. Wspólnie z Semilac wspieramy kobiety – siła koloru i biżuteria to duet, który w unikalny sposób podkreśla ich indywidualność i wewnętrzny blask! Do wszystkich wspólnych działań podchodzimy z takim samym zaangażowaniem, jak do naszych klientek. Dlatego też wierzymy, że współpraca okaże się niezwykle owocna i pozwoli nam na dotarcie do jak największej grupy wyjątkowych osób! – mówi Monika Klejewska, marketing manager YES.

W najbliższym czasie obie marki planują nowe aktywacje w obszarze digital i offline. Klientki będą mogły skorzystać z aktywacji konkursowych czy rabatowych.