TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Desperados uruchamia innowacyjnego bota w kampanii „Bo chcemy poczuć więcej”

Desperados Nocturno zaprasza konsumentów do świata intensywnych przeżyć i autentycznych, imprezowych emocji. W ramach kampanii „Bo chcemy poczuć więcej” marka uruchomiła innowacyjnego chatbota, który rejestruje okrzyki użytkowników w aplikacji Messenger i wkomponowuje je w muzyczny bit.
O autorze
1 min czytania 2018-09-03

Kampania z botem dostępnym w aplikacji Messenger wystartowała 20 sierpnia i potrwa do końca września. Każdy, kto rozpocznie rozmowę na stronie www.messenger.com/t/desperados.pol lub korzystając ze smartfona, może nagrać swój okrzyk, który po chwili zostanie wkomponowany w muzyczny bit i odesłany w ciągu kilku sekund do użytkownika jako spersonalizowany kawałek. Marka zaprosiła do współpracy znanych producentów muzycznych, którzy słyną z nieszablonowych pomysłów i interesujących eksperymentów z dźwiękami. Pierwsze bity stworzyli R.A.U i 2sty, czyli Tomasz Rałowski i Kamil Markowicz, jedni z najbardziej charakterystycznych producentów w Polsce.

Konsumenci, którzy odbiorą kawałki ze swoim okrzykiem, mogą dodatkowo wziąć udział w konkursie. Aby zawalczyć o jedną z nagród, należy przesłać w konwersacji krótkie wideo, na którym uczestnik otwiera Desperadosa Nocturno. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone personalizowanymi koszulkami TURBOKOLOR, trampkami Vans lub torbami. Zwycięzcy otrzymają nagrody z odwzorowaną linią swojego okrzyku, który zarejestrowali korzystając z chatbota.

– Autentyczne przeżycia i wspólne doświadczanie intensywnych, imprezowych emocji to coś, co charakteryzuje konsumentów marki Desperados. Wariant Nocturno również wiąże się z obietnicą energetycznej imprezy, stąd pomysł na aktywację, która umożliwi naszym dorosłym odbiorcom wyrażanie nieskrępowanych emocji – mówi Anna Wood, Senior Group Brand Manager International Brands. – Po sukcesie chatbota w loterii „Imprezowa Wena + 1000 PLN-a” postanowiliśmy ponownie wykorzystać nowe technologie w komunikacji z konsumentami, dla których używanie komunikatorów, szczególnie w wersji mobilnej, jest naturalną aktywnością – dodaje Wood.

Kampania Desperadosa Nocturno obejmuje działania we wszystkich kanałach: telewizja, digital, Social Media, sampling oraz komunikację PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za komunikację ATL, działania digital oraz social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom, a sampling przygotowała agencja Brave. Za komunikację PR odpowiada Agencja Roots.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się