Miniwafelki „Grześki Tyci” w sieci kin Cinema City

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Miniwafelki „Grześki Tyci” w sieci kin Cinema City

Firma Colian wprowadza do sprzedaży w barach sieci kin Cinema City w całej Polsce miniwafelki „Grześki Tyci”. Produkt niedostępny będzie w regularnej sprzedaży.

„Grześki Tyci to prawdziwie kinowy wariant naszych słynnych wafli. Mini wafelki przekładane kremem kakaowym w czekoladzie są idealną przekąską do chrupania i przegryzania. Do potrzeb widzów dostosowaliśmy rodzaj opakowania, które ma formę kubeczka, tak aby łatwiej było cieszyć się smakiem naszego produktu podczas seansów”– powiedziała Beata Telega, marketing manager marki Grześki w firmie Colian.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pojawieniu się „Grześków Tyci” w barach kinowych Cinema City towarzyszyć będą kampania na ekranach oraz działania off – screen w holach kinowych. Umowa koncesyjna pomiędzy Colianem, a Cinema City została podpisana na rok.

Autorem kampanii/materiałów promocyjnych dla „Grześki Tyci” jest agencja Just. Działania promocyjne w kinach koordynuje New Age Media (NAM).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij