Wkurzają cię okulary? Przejdź na sokoli wzrok – kampania edukacyjno-informacyjna sieci klinik okulistycznych Optegra

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wkurzają cię okulary? Przejdź na sokoli wzrok – kampania edukacyjno-informacyjna sieci klinik okulistycznych Optegra

Międzynarodowa sieć klinik chirurgii okulistycznej Optegra rozpoczęła kolejną ogólnopolską kampanię edukacyjno-informacyjną – „Przejdź na sokoli wzrok”. Akcja ma podnieść świadomość zdrowotną pacjentów w zakresie nowoczesnych metod korekcji wzroku.

„Wkurzają cię okulary?” – „Przejdź na sokoli wzrok” – takie hasła znalazły się na kreacjach przygotowanych w ramach kampanii sieci klinik okulistycznych Optegra. Ogólnopolska kampania edukacyjna obejmuje działania w portalach internetowych, mediach społecznościowych oraz w radiu i prasie. Akcja skierowana jest do wszystkich osób noszących okulary korekcyjne lub soczewki kontaktowe, które chcą się pozbyć wady wzroku. Kampania będzie wspierana przez działania public relations.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach akcji „Przejdź na sokoli wzrok” pacjenci mają szansę poszerzyć swoją wiedzę na temat nowoczesnych metod korekcji wad wzroku, a także dowiedzieć się więcej o cenach, w jakich poszczególne zabiegi są dostępne.

Media tradycyjne, online i social media zakupiła Agencja Brave Brain.

Za działania PR odpowiada Agencja BWPR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij