Poland. Come and complain. to akcja mająca w niestandardowy sposób promować Polskę i polską kulturę za granicą w oparciu o to, co Polacy lubią robić najbardziej, czyli narzekać. Bohaterowie przygotowanych na potrzebę kampanii materiałów filmowych narzekają na dzieła sztuki, życie codzienne, czy wkład Polaków w rozwój technologii.
Lekko ironiczne i zabawne dialogi bohaterów filmów: taksówkarza, eksperta kulturowego oraz komputerowego geeka, pokazują, że Polska jest krajem kreatywnych i cenionych na całym świecie umysłów, a jej dorobek kulturowy znany jest również poza granicami naszego kraju.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Autorzy kampanii zachęcają do narzekania pod specjalnym hashtagiem #comeancomplain, niejednokrotnie wywołując u odbiorców efekt zupełnie odwrotny: potrzebę opowiedzenia innym o tym, dlaczego Polacy są wartościowi i co w Polsce jest najlepsze.
Autorami pomysłu są Jan Mosiejczuk i Tomasz Chojnacki z Blacklama.pl. Produkcją klipów zajęło się warszawskie Papaya Films, za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Bird&Co.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zapraszamy na fanpage akcji
Słuchaj podcastu NowyMarketing