#comeandcomplain - niestandardowa promocja Polski

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#comeandcomplain - niestandardowa promocja Polski

Oscar dla Wajdy, pierwsze komputery Commodore i Atari Jacka Trzmiela, czy dzieła Stanisława Lema przetłumaczone na 40 języków – „A kto to jeszcze pamięta?” pyta przewrotnie bohater najnowszej kampanii Poland. Come and complain.

Poland. Come and complain. to akcja mająca w niestandardowy sposób promować Polskę i polską kulturę za granicą w oparciu o to, co Polacy lubią robić najbardziej, czyli narzekać. Bohaterowie przygotowanych na potrzebę kampanii materiałów filmowych narzekają na dzieła sztuki, życie codzienne, czy wkład Polaków w rozwój technologii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Lekko ironiczne i zabawne dialogi bohaterów filmów: taksówkarza, eksperta kulturowego oraz komputerowego geeka, pokazują, że Polska jest krajem kreatywnych i cenionych na całym świecie umysłów, a jej dorobek kulturowy znany jest również poza granicami naszego kraju.   

Autorzy kampanii zachęcają do narzekania pod specjalnym hashtagiem #comeancomplain, niejednokrotnie wywołując u odbiorców efekt zupełnie odwrotny: potrzebę opowiedzenia innym o tym, dlaczego Polacy są wartościowi i co w Polsce jest najlepsze.

Autorami pomysłu są Jan Mosiejczuk i Tomasz Chojnacki z Blacklama.pl. Produkcją klipów zajęło się warszawskie Papaya Films, za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Bird&Co.

Zapraszamy na fanpage akcji

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij