Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grillsurance – Burger King rozda darmowe burgery i wesprze strażaków podczas zakazu grillowania

Grillsurance – Burger King rozda darmowe burgery i wesprze strażaków podczas zakazu grillowania
Ze względu na ekstremalnie gorące temperatury, latem w Szwecji wprowadzono zakaz grillowania. Burger Grill wyszedł z inicjatywą „Grillsurance” – jeśli owy zakaz zostanie wznowiony, firma będzie rozdawać darmowe, grillowane burgery. Podwojony dochód marka przekaże na rzecz straży pożarnej.
O autorze
1 min czytania 2018-09-04

Tegoroczne lato dało mocno w kość narodowi szwedzkiemu. Wysokie temperatury i brak deszczu wywołały masową falę pożarów w całym kraju. W związku z tym rząd postanowił wprowadzić zakaz grillowania w 18 z 21 hrabstw w Szwecji.

W odpowiedzi na to Burger King wyszedł z inicjatywą, dzięki której Szwedzi mieliby dostęp do grillowanych potraw, gdyby zakaz został wznowiony w przyszłym roku. Projekt „Grillsurance” umożliwia klientom otrzymywanie darmowych grillowanych burgerów. Po dokonaniu zakupu Whoopera, którego cena została nieznacznie podniesiona, Szwedzi mogą zarejestrować swój kod ubezpieczeniowy na stronie kampanii. Kod ten gwarantuje im otrzymywanie bezpłatnego burgera, jeżeli zakaz grillowania będzie wznowiony. Cały dochód z kampanii trafia do Związku Szwedzkich Ochotniczych Straży Pożarnych, zaś Burger King obiecuje podwoić finalną kwotę zebraną od klientów w ramach akcji.

– Jak większość Szwedów, Burger King uwielbia grillować i nie zamyka swoich restauracji ze względu na pogodę. Jeżeli zakaz grillowania będzie obowiązywać w przyszłym roku, chcemy, by klienci przychodzili do nas po darmowe burgery. Niezależnie też od statusu grillowego w Szwecji, mamy nadzieję, że wiele osób zaangażuje się w akcję, chociażby po to, by wspomóc Szwedzką Ochotniczą Straż Pożarną – mówi Iwo Zakowski, CEO Burger King Sweden.

„Grillsurance” został wprowadzony 31 sierpnia do wszystkich 135 restauracji Burger Kinga w Szwecji i potrwa do 11 września.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o akcji znajduje się na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing