Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Chodź pomóc”: ECCO zebrało 20 tys. zł dla warszawskiego ZOO i podbija stawkę

W ciągu zaledwie kilkudziesięciu dni 500 internautów nadesłało swoje zdjęcia i zebrało kwotę 20 tys. zł dla Fundacji Panda. ECCO zdecydowało się podbić stawkę i jeśli znajdzie się kolejnych 250 osób, które zechcą wesprzeć alpakoterapię, na konto Fundacji wpłaci dodatkowe 10 tys. zł.
O autorze
1 min czytania 2018-09-05

„Chodź pomóc” to akcja specjalna, towarzysząca imprezie charytatywnej ECCO Walkathon. Za każde zdjęcie wykonane podczas dowolnego spaceru, które do 15 września 2018 roku zostanie zamieszczone na stronie ecco.com, ECCO przekaże 40 złotych na alpakoterapię prowadzoną przez Fundację Panda w Warszawskim Ogrodzie Zoologicznym. Beneficjentami tej akcji będą nie tylko wszyscy odwiedzający ZOO, ale przede wszystkim dzieci toczące nierówną walkę z autyzmem, chorobami psychicznymi, zaburzeniami ruchu, nadciśnieniem, depresją, ADHD, nerwicą, porażeniem mózgowym czy zespołem Downa.

Alpakoterapia jest szczególną formą zooterapii, wspomagającą rehabilitację umysłową i motoryczną w oparciu o kontakt z alpakami. Zwierzęta szybko zaskarbiają sobie sympatię i zaufanie dzieci, które lubią się z nimi bawić. Dzięki środkom zebranym w ramach aplikacji „Chodź pomóc – ECCO Walkathon” będą mogły się o tym przekonać dzieci odwiedzające warszawskie ZOO. Bez partnera takiego jak ECCO nie mielibyśmy szansy na realizację tego projektu. – mówi Ewa Rembiszewska, prezes Fundacji Panda.

W projekt wsparcia Fundacji PANDA zaangażowały się wybitne osobowości ze świata sportu, filmu i mediów, m.in.: Paweł Płuska, Anna Guzowska, Karol Strasburger, Paweł Wawrzecki, Beata Tadla, Karol Wójcicki.

Galerię zdjęć nadesłanych przez osoby wspierające akcję można oglądać na stronie wydarzenia (pl.ecco.com/pl-PL/eccowalkathon). ECCO, by przekazać 30 000 złotych, musi zgromadzić w sumie 750 fotografii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Społeczność ECCO Walkathon to ludzie wrażliwi na potrzeby innych, dlatego jestem przekonany, że aktywnie włączą się w nasze działania. Każdego miłośnika spacerów zachęcam nie tylko do publikacji własnych zdjęć, ale też do dzielenia się informacją o akcji ze znajomymi, np. za pośrednictwem mediów społecznościowych. W ten sposób znacząco zwiększymy jej zasięg, zapewniając jak największej liczbie dzieci udział w niezwykłej formie terapii, przygotowanej przez Fundację PANDA. – mówi Maciej Wyrwas, marketing & e-commerce manager marki ECCO Walkathon.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcja „Chodź pomóc” potrwa do 15 września, czyli dnia, w którym odbywa się ECCO Walkathon. Jeszcze można wziąć udział w tej wyjątkowej imprezie – limitowana pula biletów normalnych i dziecięcych (do 12 roku życia) do nabycia w wybranych sklepach ECCO i ECCO Kids w Polsce oraz na ecco.com w cenie 39 złotych.