Piotr Adamczyk i wampiry w nowej kampanii eurobanku „Wyprzedaż pieniędzy”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Piotr Adamczyk i wampiry w nowej kampanii eurobanku „Wyprzedaż pieniędzy”

7 września 2018 r. premierę miał nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do 2 listopada br. „Wyprzedaż pieniędzy”– szybką i prostą pożyczkę gotówkową.

Felix, Vlad i Maciek – postaci wampirów z kampanii wizerunkowej eurobanku – wracają w nowej odsłonie. Częścią rozpoczętej 3 września br. kampanii marketingowej promocyjnej oferty „Wyprzedaż pieniędzy” jest spot telewizyjny z udziałem wampirów, który do końca października br. emitowany będzie w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Dlaczego „Wyprzedaż pieniędzy”? W ten sposób chcemy zwrócić uwagę odbiorców na wyjątkowo niski koszt pożyczki w ramach promocji – został obniżony o 50% w porównaniu do standardowej oferty „Wypożyczki”. Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że pożyczka z niską miesięczną ratą postrzegana jest jako dostępna dla każdego i łatwa do spłacania, bez nadmiernego obciążania domowego budżetu. Jednocześnie chcemy podkreślić, że w eurobanku mamy rozwiązania finansowe na codzienne i niecodzienne potrzeby naszych Klientów. – mówi Monika Talaga-Piotrowska, dyrektor departamentu marketingu w eurobanku.

Kampania marketingowa obejmuje swoim zasięgiem również Internet (video online, YouTube, VOD, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania marketingowa potrwa do 2 listopada 2018 roku.

Nowy spot z wampirami jest częścią nowej platformy komunikacyjnej – eurobank pokazuje w niej, że jest instytucją, która potrafi sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. W nowej platformie komunikacyjnej Piotr Adamczyk pozostaje reklamową twarzą eurobanku. Jego zadaniem jest dodawanie przekazom powagi i wiarygodności – łączy świat potrzeb wampirów ze światem finansowych rozwiązań eurobanku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij