Burberry kończy niszczyć niesprzedane ubrania i używać futer naturalnych

Marketing Marek Premium

partnerem merytorycznym działu jest SZNYT

Burberry kończy niszczyć niesprzedane ubrania i używać futer naturalnych

Marka Burberry zapowiedziała, że zaprzestanie utylizacji niesprzedanych ubrań oraz produkowania ubrań z wykorzystaniem futra naturalnego.

fot. www.facebook.com/Burberry

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W lipcu 2018 roku na światło dzienne wyszły kontrowersyjne praktyki brytyjskiego domu mody Burberry związane z utylizacją niesprzedanych ubrań i akcesoriów – marka, która nie sprzedaje towarów w niższych cenach, zniszczyła swoje produkty o wartości 38 mln dolarów. Działania te spotkały się z ogromną krytyką.

6 września br. brytyjski dom mody opublikował oświadczenie, w którym zobowiązał się do zaprzestania praktyki niszczenia niesprzedanych ubrań oraz wstrzymania produkcji ubrań z wykorzystaniem futra naturalnego z królików, norek, lisów i jenotów z uwagi na coraz większą presję wywieraną na firmę przez obrońców praw zwierząt.

Marka zapewniła, że wszelkie produkty, które nie zniknęły z półek sklepowych, zostaną albo poddane recyklingowi, naprawione albo przekazane jako darowizna. Burberry nawiązało też współpracę z marką Elvis & Kresse, która dba o zrównoważony rozwój w branży luksusowej odzieży, i przekaże 120 ton ścinków skóry do przekształcenia ich w nowe produkty do 2023 roku.

– Nowoczesny luksus oznacza bycie odpowiedzialnym społecznie i ekologicznie. To przekonanie jest dla nas najważniejsze i jest kluczem do naszego długofalowego sukcesu. – powiedział Marco Gobetti, CEO Burberry.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij