Agencja Przestrzeń wygrywa przetarg na działania dla Nałęczowianki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Przestrzeń wygrywa przetarg na działania dla Nałęczowianki

Przestrzeń, założona między innymi przez Igora Zajdę (poprzednio Grupa Żywiec) i Karolinę Kałużną oraz Tomasza Misiukiewicza (poprzednio Saatchi&Saatchi IS, VML Poland), wygrywa przetarg na agencję leadującą na marce Nałęczowianka (Nestle Polska).

Agencja będzie odpowiedzialna za spore zmiany na marce: wypracowanie nowej big idei na najbliższe lata oraz kampanii ATL, a także za prowadzenie procesu związanego z redesignem oraz wprowadzaniem innowacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Przestrzeń powstała w 2018 roku z połączenia doświadczenia agencyjnego i marketingowego, a jej założeniem jest szerszy i bardziej kompleksowy zakres pracy niż w klasycznej agencji komunikacyjnej.

Nałęczowianka to obecnie druga woda mineralna na rynku. Obecnie – jak podkreśla agencja i klient.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij