TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja Przestrzeń wygrywa przetarg na działania dla Nałęczowianki

Przestrzeń, założona między innymi przez Igora Zajdę (poprzednio Grupa Żywiec) i Karolinę Kałużną oraz Tomasza Misiukiewicza (poprzednio Saatchi&Saatchi IS, VML Poland), wygrywa przetarg na agencję leadującą na marce Nałęczowianka (Nestle Polska).
O autorze
0 min czytania 2018-09-11

Agencja będzie odpowiedzialna za spore zmiany na marce: wypracowanie nowej big idei na najbliższe lata oraz kampanii ATL, a także za prowadzenie procesu związanego z redesignem oraz wprowadzaniem innowacji.

Agencja Przestrzeń powstała w 2018 roku z połączenia doświadczenia agencyjnego i marketingowego, a jej założeniem jest szerszy i bardziej kompleksowy zakres pracy niż w klasycznej agencji komunikacyjnej.

Nałęczowianka to obecnie druga woda mineralna na rynku. Obecnie – jak podkreśla agencja i klient.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj