TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pałac Elizejski otwiera sklep internetowy, by zebrać środki na renowację

Pałac Elizejski otwiera sklep internetowy, by zebrać środki na renowację
Torba z napisem „Première Dame” za 19 euro, kubek z portretem Emmanuela Macrona za 24,90 euro, zegarek z niebiesko-biało-czerwoną bransoletą za 169 euro – od 14 września pamiątki związane z Pałacem Elizejskim i Republiką Francuską można kupować online. Środki zostaną przeznaczone na odnowę Pałacu.
O autorze
1 min czytania 2018-09-16

żródło: boutique.elysee.fr

14 września, podczas obchodów Europejskich Dni Dziedzictwa został uruchomiony oficjalny sklep internetowy Pałacu Elizejskiego, w którym można kupować gadżety i pamiątki związane z Republiką Francuską, Prezydentem Francji i jego główną rezydencją. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na utrzymanie i renowację 300-letniego Pałacu.

Trójkolorowe długopisy, torby na zakupy z napisem „Première Dame” i „Président”, monety i szklanki – oficjalna oferta Pałacu Elizejskiego została stworzona we współpracy z francuskimi firmami. Wszystkie produkty powstały we Francji, co zostało wyraźnie zaznaczone w ich opisach. W sklepie można kupić m.in. zaprojektowane przez Atelier Paulin złote bransoletki ze słowami „wolność”, „równość” i „braterstwo” oraz wyprodukowany przez markę Lip zegarek z trójkolorową bransoletą, który – jak podkreśla Le Figaro – prezydent Emmanuel Macron z dumą pokazywał przez 2 tygodnie przed uruchomieniem sklepu internetowego.

Z okazji Europejskich Dni Dziedzictwa i uruchomienia e-sklepu specjalne niebieskie, białe i czerwone makaroniki przygotował słynny cukiernik, Pierre Hermé. Dostępne są one w ofercie tymczasowo. Według Le Figaro organizacja Élysée planuje nawiązywanie podobnych partnerstw i tworzenie limitowanych kolekcji przy okazji najważniejszych wydarzeń krajowych i świąt, takich jak Boże Narodzenie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Od połowy czerwca można robić zakupy w sklepie internetowym Agencji Mienia Wojskowego. Wartość złożonych do połowy sierpnia zamówień w e-sklepie AMW wyniosła już prawie 207 tys. zł. Środki pochodzące ze sprzedaży internetowej przekazywane są na modernizację techniczną polskiej armii. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się