Heineken pokazuje, jak czują się kibice, gdy przegapią ważne momenty podczas meczu piłki nożnej

Heineken pokazuje, jak czują się kibice, gdy przegapią ważne momenty podczas meczu piłki nożnej

Heineken rozpoczął globalną kampanią z okazji tegorocznej edycji Ligi Mistrzów UEFA. Pierwszy spot „World’s most unmissable moments” pokazuje, co czują kibice, gdy przypadkowo przegapią bramkę podczas meczu piłki nożnej.

Z okazji Ligi Mistrzów UEFA 2018/2019, Heineken rozpoczął globalną kampanię. Pierwszy spot zatytułowany „World’s most unmissable moments” w humorystyczny sposób przedstawia, co czują kibice gdy przypadkowo przegapią bramkę podczas meczu piłki nożnej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reklama kierowana jest do ludzi młodych, a zwłaszcza millenialsów, których uwaga jest nieustannie rozproszona przez wszechobecne technologie. Heineken za pomocą spotu chce uświadomić, jak wiele ważnych momentów można stracić przez swoją nieuwagę.

Za realizację globalnej kampanii odpowiada agencja Publicis Italy.

PS

Oglądając mecze Ligi Mistrzów, możemy poczuć emocje porównywalne do wielkich kinowych produkcji. Ten niezwykły klimat przywołany został w kampanii Heinekena z początku 2018 roku, w której w roli głównej obsadzono Jerzego Dudka – prawdziwą legendę najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich i pierwszego Polaka w światowej kampanii marki.

PS2 Heineken: No More Excuses

Marka zatrudnia w swoich reklamach nie tylko byłych i obecnych graczy. José Mourinho, legendarny i kontrowersyjny selekcjoner piłki nożnej, w jednej z reklam dał swoim fanom wykład w celu inspirowania do wspólnych spotkań towarzyskich.

PS3 Heineken: The Dilemma

Każdy kibic ma swoją drużynę do kibicowania. Heineken pokazał prawdziwy dylemat Simone'a, mężczyzny, który do tej pory zawsze oglądał UEFA Champions League z przyjaciółmi. To była ich tradycja…

PS4 Heineken: Worlds Apart

W pewnym eksperymencie Heinekena, marka sugeruje, że zimne piwo może stać się pomostem międzyludzkim, dzięki któremu osoby ze skrajnie odmiennymi poglądami są w stanie się dogadać. Zobaczcie #OpenYourWorld.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij