Heineken pokazuje, jak czują się kibice, gdy przegapią ważne momenty podczas meczu piłki nożnej

Heineken pokazuje, jak czują się kibice, gdy przegapią ważne momenty podczas meczu piłki nożnej
Heineken rozpoczął globalną kampanią z okazji tegorocznej edycji Ligi Mistrzów UEFA. Pierwszy spot „World’s most unmissable moments” pokazuje, co czują kibice, gdy przypadkowo przegapią bramkę podczas meczu piłki nożnej.
O autorze
1 min czytania 2018-09-20

Z okazji Ligi Mistrzów UEFA 2018/2019, Heineken rozpoczął globalną kampanię. Pierwszy spot zatytułowany „World’s most unmissable moments” w humorystyczny sposób przedstawia, co czują kibice gdy przypadkowo przegapią bramkę podczas meczu piłki nożnej.

Reklama kierowana jest do ludzi młodych, a zwłaszcza millenialsów, których uwaga jest nieustannie rozproszona przez wszechobecne technologie. Heineken za pomocą spotu chce uświadomić, jak wiele ważnych momentów można stracić przez swoją nieuwagę.

Za realizację globalnej kampanii odpowiada agencja Publicis Italy.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oglądając mecze Ligi Mistrzów, możemy poczuć emocje porównywalne do wielkich kinowych produkcji. Ten niezwykły klimat przywołany został w kampanii Heinekena z początku 2018 roku, w której w roli głównej obsadzono Jerzego Dudka – prawdziwą legendę najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich i pierwszego Polaka w światowej kampanii marki.

PS2 Heineken: No More Excuses

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka zatrudnia w swoich reklamach nie tylko byłych i obecnych graczy. José Mourinho, legendarny i kontrowersyjny selekcjoner piłki nożnej, w jednej z reklam dał swoim fanom wykład w celu inspirowania do wspólnych spotkań towarzyskich.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3 Heineken: The Dilemma

Każdy kibic ma swoją drużynę do kibicowania. Heineken pokazał prawdziwy dylemat Simone’a, mężczyzny, który do tej pory zawsze oglądał UEFA Champions League z przyjaciółmi. To była ich tradycja…

PS4 Heineken: Worlds Apart

W pewnym eksperymencie Heinekena, marka sugeruje, że zimne piwo może stać się pomostem międzyludzkim, dzięki któremu osoby ze skrajnie odmiennymi poglądami są w stanie się dogadać. Zobaczcie #OpenYourWorld.