W związku z dołączeniem dwóch nowych bohaterów do gry Marvel’s Contest of Champions, twórca aplikacji Kabam postanowił rozesłać do mediów oraz wybranych fanów informację prasową. Lecz nie byle jaką – najmniejszą na świecie!
Do popularnej gry, w której występują postacie z komiksów i filmów Marvela, dołączają dwaj najmniejsi superbohaterowie – Ant Man oraz Osa. By informacja na ten temat szeroko poszła w świat, Kabam postanowił stworzyć najmniejszą informację prasową na świecie, wraz z najmniejszym kubkiem do kawy oraz malutką płócienną torbą.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację odpowiada kanadyjska agencja Cossette.
PS
Deadpool Marvela awansował na samozwańczego księcia/błazna popkultury. Wszystko dzięki kilku niezłomnym twórcom, społeczności fanów i niekonwencjonalnym działaniom. Czego marketerzy mogliby nauczyć się od Deadpoola?
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Branża gier wideo dojrzała już na tyle, że o sukcesie produktów decyduje nie tylko praca developerów, ale również marketerów, którzy prześcigają się w sposobach dotarcia do graczy. Przekonajcie się, jak wyglądają działania promocyjne towarzyszące zapowiedziom i premierom gier.