To już kolejna kampania, której główną bohaterką jest Matka Natura. W jej nowej odsłonie, której hasło brzmi: „Hortex. Od Matki Natury” – Matka Natura przybywa zawsze wtedy, kiedy czegoś nam brakuje, przynosząc pomoc prosto z natury.
Zobacz również
Kampania rozpoczęła się 24 września i potrwa kilka miesięcy. Trzy spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Kampania będzie również wsparta działaniami digital, obejmującymi VOD, YouTube czy FB.
Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B, spoty reżyserował Tadek Śliwa, produkcją zajęło się studio Papaya, postprodukcją studio Coloroffon.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]