Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Facebook udostępnia możliwość zgłaszania recenzji

Facebook udostępnia możliwość zgłaszania recenzji
27 września br. Facebook wprowadził aktualizację, która umożliwia użytkownikom zgłaszanie recenzji na portalu.
O autorze
0 min czytania 2018-09-27

Jakiś czas temu Facebooku zmienił recenzje w polecenia. Od 27 września po kliknięciu w ikonę wykrzyknika, możemy zgłosić polecenie (recenzję) jako niestosowną, nieuczciwą, spam, propagowanie nienawiści lub nękanie.

Nie polecamy tego nadużywać, ale w przypadku gdy recenzja nie dotyczy Waszej restauracji, jest wulgarna lub nieprawdziwa warto ją zgłosić. Nie dość, że można takiego użytkownika zablokować, to (co najważniejsze) można bezpośrednio w wiadomości na Messengerze skontaktować się z recenzującym i rozwiązać sprawę prywatnie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przed zmianą recenzji gwiazdkowych na polecenia była możliwość odpowiedzenia na opinię w wiadomości prywatnej. Opcja ta nie wróciła w takim samym zakresie, ale świetnie, że przynajmniej te najbardziej problematyczne komentarze można omawiać bezpośrednio. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

>>> Fałszywe recenzje restauracji i hoteli w internecie [opinie]

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się