Jakiś czas temu Facebooku zmienił recenzje w polecenia. Od 27 września po kliknięciu w ikonę wykrzyknika, możemy zgłosić polecenie (recenzję) jako niestosowną, nieuczciwą, spam, propagowanie nienawiści lub nękanie.
Zobacz również
Nie polecamy tego nadużywać, ale w przypadku gdy recenzja nie dotyczy Waszej restauracji, jest wulgarna lub nieprawdziwa warto ją zgłosić. Nie dość, że można takiego użytkownika zablokować, to (co najważniejsze) można bezpośrednio w wiadomości na Messengerze skontaktować się z recenzującym i rozwiązać sprawę prywatnie.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Przed zmianą recenzji gwiazdkowych na polecenia była możliwość odpowiedzenia na opinię w wiadomości prywatnej. Opcja ta nie wróciła w takim samym zakresie, ale świetnie, że przynajmniej te najbardziej problematyczne komentarze można omawiać bezpośrednio.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
>>> Fałszywe recenzje restauracji i hoteli w internecie [opinie]