TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marks & Spencer stworzył kolekcję zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci

Marks & Spencer stworzył kolekcję zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci
Odzież z kolekcji na jesień-zimę 2018/2019 posiada dodatkowe udogodnienia ułatwiające jej zakładanie i ściąganie, tak aby odpowiadała na potrzeby dzieci poruszających się o kulach, wózku inwalidzkim czy też dzieci z porażeniem mózgowym.
O autorze
1 min czytania 2018-10-01

Marks & Spencer wypuścił kolekcję odzieży na jesień-zimę 2018/2019 zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci. Tym samym marka jest jedynym w Wielkiej Brytanii detalicznym sprzedawcą, który wprowadził na rynek odzież przeznaczoną dla dzieci z niepełnosprawnością sensoryczną i fizyczną.

Praca nad kolekcją odzieży dziecięcej trwała od ponad dwóch lat i została opracowana i zaprojektowana we współpracy z klientami, w tym rodzicami z trzech szkół specjalistycznych. Zespół wewnętrzny M&S był również wspierany w rozwoju tego asortymentu przez pediatrę konsultanta, dr. Johana Changa, który oferował fachowe porady.

Wszystkie ubrania posiadają dodatkowe udogodnienia ułatwiające ich zakładanie i ściąganie i zostały wykonane z najdelikatniejszych materiałów, z możliwie najmniejszymi szwami.

– Praca nad kolekcją była dla nas czystą przyjemnością. Cieszymy się, że każdy produkt powstał we współpracy z rodzicami dzieci niepełnosprawnych. Dzięki temu mogliśmy stworzyć kolekcję ubrań, która na pierwszy rzut oka niczym nie różni się od naszych głównych kolekcji dla dzieci, a jednocześnie posiada udogodnienia ułatwiające ubieranie i ściąganie odzieży – mówi Rebecca Garner, projektantka odzieży dziecięcej w M&S.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cała kolekcja dostępna jest na stronie.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się