TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Łomża wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Kto powiedział, że”

Marka regionalnego piwa Łomża (Browar Van Pur) po raz kolejny udowadnia, że warto robić rzeczy w poprzek utartych schematów.
O autorze
0 min czytania 2018-10-01

Tym razem w ramach platformy komunikacyjnej pod hasłem „Kto powiedział, że” promowane jest piwo Łomża Jasne. Nowe spoty w zaczepny sposób podważają utarte przekonania i inspirują do podążania „Swoją drogą”.

W odróżnieniu od dominującego modelu reklamowego w branży piwnej, nowa kampania Łomży została ponownie stworzona w modelu „digital first”, który zakłada skupienie się na najbardziej efektywnych, internetowych kanałach dotarcia do konsumentów.

Jesienna kampania to druga odsłona nowej platformy komunikacji marki Łomża stworzonej przez MullenLowe Warsaw wybranej w przetargu.




LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj