Łomża wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Kto powiedział, że”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Łomża wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Kto powiedział, że”

Marka regionalnego piwa Łomża (Browar Van Pur) po raz kolejny udowadnia, że warto robić rzeczy w poprzek utartych schematów.

Tym razem w ramach platformy komunikacyjnej pod hasłem „Kto powiedział, że” promowane jest piwo Łomża Jasne. Nowe spoty w zaczepny sposób podważają utarte przekonania i inspirują do podążania „Swoją drogą”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W odróżnieniu od dominującego modelu reklamowego w branży piwnej, nowa kampania Łomży została ponownie stworzona w modelu „digital first”, który zakłada skupienie się na najbardziej efektywnych, internetowych kanałach dotarcia do konsumentów.

Jesienna kampania to druga odsłona nowej platformy komunikacji marki Łomża stworzonej przez MullenLowe Warsaw wybranej w przetargu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij