Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#ITouchMyselfProject – Serena Williams śpiewa topless w ramach kampanii na rzecz walki z rakiem piersi

#ITouchMyselfProject – Serena Williams śpiewa topless w ramach kampanii na rzecz walki z rakiem piersi
Serena Williams wystąpiła w kampanii społecznej na rzecz walki z rakiem piersi. W spocie promującym akcję słynna tenisistka zakrywając swoje nagie piersi śpiewa piosenkę „I Touch Myself”.
O autorze
1 min czytania 2018-10-02

źródło: facebook.com/itouchmyselfproject

Piosenka, którą wykonuje Serena Williams została wybrana nieprzypadkowo – jest to hitowy utwór australijskiej piosenkarki Chrissy Amphlett, wokalistki zespołu Divinyls, która w 2013 roku zmarła na raka piersi. Artystka chciała, by ta piosenka stała się hymnem oraz inspiracją dla kobiet, które walczą z nowotworem. W hołdzie dla Chrissy Amphlett, rok po jej śmierci, powstał projekt #ITouchMyself.

Spot z 2014 roku

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Amerykańska tenisistka występując w spocie kampanii społecznej zachęca kobiety do regularnego badania swoich piersi. Tegoroczna akcja wspierana jest przez markę Berlei, której Serena Williams jest ambasadorką. Firma produkująca bieliznę stworzyła specjalny biustonosz inspirowany piosenkarką Chrissy Amphlett, z którego 100% zysku ze sprzedaży zostanie przekazane organizacji Breast Cancer Network Australia.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.

This Breast Cancer Awareness Month I’ve recorded a version of The Divinyls global hit “I Touch Myself” to remind women to self-check regularly. _ Yes, this put me out of my comfort zone, but I wanted to do it because it’s an issue that affects all women of all colors, all around the world. Early detection is key – it saves so many lives. I just hope this helps to remind women of that. _ The music video is part of the I Touch Myself Project which was created in honor of celebrated diva, Chrissy Amphlett, who passed away from breast cancer, and who gave us her hit song to remind women to put their health first. The project is proudly supported by @BerleiAus for Breast Cancer Network Australia. _ Visit the link in my bio to find out more. #ITouchMyselfProject #BerleiAus #BCNA #DoItForYourself

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Post udostępniony przez Serena Williams (@serenawilliams)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Październik uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. Z tej okazji, Pałac Kultury i Nauki w Warszawie 1 października rozświetlił się na różowo. Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na temat profilaktyki raka piersi oraz wyrażenie solidarności z chorymi na nowotwór.

PS2

Więcej kampanii, których celem jest profilaktyka raka piersi >>>