TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tyskie powraca do korzeni w nowej kampanii „Przejdźmy na Ty”

Tyskie startuje z nową, strategiczną platformą komunikacji. Koncepcją kreatywną „Przejdźmy na Ty” marka powraca do swoich korzeni i przypomina, że Tyskie od lat zbliża ludzi i zachęca do przełamywania barier.
O autorze
1 min czytania 2018-10-03

„Przejdźmy na Ty” to nie tylko nowa platforma komunikacji Tyskiego, to przede wszystkim efekt strategicznych zmian, jakim od początku roku poddawana jest marka. – Nowa platforma komunikacji to wyraz naszej wizji długookresowej. Zauważyliśmy, że dzisiejszy świat jest pełen podziałów i różnic. Dzielą nas poglądy, gusta, technologia, status społeczny… Tymczasem piwo od zawsze było tym, co nas zbliża. Tyskie to najbardziej demokratyczny gatunek piwa i wzór polskiego lagera, przy którym codziennie setki tysięcy Polaków spotykają się, by porozmawiać i spędzić czas – bez sporów i waśni. Jesteśmy paliwem socjalnym i tak widzimy naszą rolę w kategorii piwnej. Nowa platforma PRZEJDŹMY NA TY jest tego kwintesencją – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.

Za Tyskim stoją cztery wieki spotkań łączących miliony Polaków. Marka akcentuje, jak ważne w codziennym życiu jest jednoczenie się ludzi i poszukiwanie tego, co nas spaja za pomocą strategicznej koncepcji kreatywnej „Przejdźmy na Ty”. Komunikację 360 stopni inauguruje spot, w którym Tyskie przekonuje, że przejść na „Ty” możemy z każdym i w każdej sytuacji. Przypomina, że niezależnie od wieku, statusu społecznego czy odmiennego zdania, jesteśmy w stanie budować relacje i odkrywać łączące nas elementy.

30-sekundowa reklama Tyskiego „Przejdźmy na Ty” zadebiutuje w ogólnopolskiej telewizji 24 września. Komunikacja prowadzona będzie również na kanałach digital oraz social media. Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Bardzo – kreacja i przygotowanie spotu TV, OTO Film – produkcja, duet Konqubinat – reżyseria, dom mediowy Zenith – planowanie i zakup mediów, Tailor Made PR – działania PR, agencja Gong – digital.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj