DDOB i Szeri Szeri łączą siły

DDOB kupiło agencję influencer marketingu Szeri Szeri. Firmy działać będą teraz jako spółka, a Szeri Szeri w ramach rebrandingu zmienia się w Szeri by DDOB. Konsolidacja ma na celu stworzenie unikalnego podmiotu oferującego rozwiązania z zakresu influencer marketingu 360 i social media.
O autorze
1 min czytania 2018-10-03

1 października 2018 r. DDOB kupiło agencję influencer marketingu Szeri Szeri. Agencja działała na rynku od 2013 i teraz po rebrandingu funkcjonować będzie w ramach spółki DDOB jako Szeri by DDOB. Konsolidacja obu podmiotów pozwala nie tylko na rozszerzenie działalności oraz grupy docelowej, ale także ma na celu stworzenie jednego unikalnego podmiotu oferującego innowacyjne rozwiązania oparte o influencer marketing 360 i social media.

DDOB to platforma społecznościowa zrzeszająca 70 tysięcy twórców internetowych, co pozwala na dotarcie z przekazem reklamowym do bardzo precyzyjnie dobranej grupy odbiorców. Jednocześnie spółka posiada własne studio produkcyjne dzięki czemu szyte na miarę kampanie odznaczają się zawsze najwyższą jakością.

Poszerzenie kompetencji to ważny element strategii rozwoju DDOB. Planujemy otwarcie platformy na nowe rynki, przyspieszanie rozwoju społeczności oraz rozszerzenie funkcjonalności o współtworzenie treści na zasadach crowdsourcingu – mówi Bartek Sibiga, Founder DDOB – Chcemy jeszcze intensywniej stawiać na budowę kompetencji z zakresu influencer marketingu 360, dzięki czemu usługi oferowane przez DDOB będą jeszcze bardziej wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów, a także zrzeszanych przez nas twórców.

Na spółkę DDOB składać się będą dwa podmioty – społeczność twórców DDOB oraz Szeri by DDOB. Tym samym działające do tej pory jako broker blogów Szeri Szeri zmienia się w agencję influencer marketingu i social media. Spółką zarządzać będą: Michał Łubisz (Prezes Zarządu), Bartłomiej Sibiga (Founder) oraz Mateusz Krogulec (Co-Owner).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

DDOB wchodzi w skład grupy AdNext.

Słuchaj podcastu NowyMarketing