DDOB i Szeri Szeri łączą siły

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
DDOB i Szeri Szeri łączą siły

DDOB kupiło agencję influencer marketingu Szeri Szeri. Firmy działać będą teraz jako spółka, a Szeri Szeri w ramach rebrandingu zmienia się w Szeri by DDOB. Konsolidacja ma na celu stworzenie unikalnego podmiotu oferującego rozwiązania z zakresu influencer marketingu 360 i social media.

1 października 2018 r. DDOB kupiło agencję influencer marketingu Szeri Szeri. Agencja działała na rynku od 2013 i teraz po rebrandingu funkcjonować będzie w ramach spółki DDOB jako Szeri by DDOB. Konsolidacja obu podmiotów pozwala nie tylko na rozszerzenie działalności oraz grupy docelowej, ale także ma na celu stworzenie jednego unikalnego podmiotu oferującego innowacyjne rozwiązania oparte o influencer marketing 360 i social media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

DDOB to platforma społecznościowa zrzeszająca 70 tysięcy twórców internetowych, co pozwala na dotarcie z przekazem reklamowym do bardzo precyzyjnie dobranej grupy odbiorców. Jednocześnie spółka posiada własne studio produkcyjne dzięki czemu szyte na miarę kampanie odznaczają się zawsze najwyższą jakością.

Poszerzenie kompetencji to ważny element strategii rozwoju DDOB. Planujemy otwarcie platformy na nowe rynki, przyspieszanie rozwoju społeczności oraz rozszerzenie funkcjonalności o współtworzenie treści na zasadach crowdsourcingu – mówi Bartek Sibiga, Founder DDOB – Chcemy jeszcze intensywniej stawiać na budowę kompetencji z zakresu influencer marketingu 360, dzięki czemu usługi oferowane przez DDOB będą jeszcze bardziej wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów, a także zrzeszanych przez nas twórców.

Na spółkę DDOB składać się będą dwa podmioty – społeczność twórców DDOB oraz Szeri by DDOB. Tym samym działające do tej pory jako broker blogów Szeri Szeri zmienia się w agencję influencer marketingu i social media. Spółką zarządzać będą: Michał Łubisz (Prezes Zarządu), Bartłomiej Sibiga (Founder) oraz Mateusz Krogulec (Co-Owner).

DDOB wchodzi w skład grupy AdNext.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij