Coca-Cola już od 80 lat produkuje swoje kultowe napoje w Australii. By nadać znaczenia tej okrągłej rocznicy, marka odwróciła swoje słynne logo do góry nogami na jednym z bardziej charakterystycznych billboardów King Cross w Australii. Odwrócone logo umieszczone zostało też na facebookowym profilu australijskiej Coca-Coli. Sprawdźcie reakcje i komentarze fanów marki ;).
Dodatkowo, marka wypuściła też spot dokumentujący istnienie kultowego napoju w Australii na przestrzeni lat.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
McDonald w tym roku świętuje 50. urodziny swojego kultowego burgera Big Maca. Z tej okazji marka oferuje swoich klientom szereg atrakcji.
Z okazji 75 urodzin IKEA przygotowała kolekcję GRATULERA, która składa się z wybranych najbardziej cenionych i lubianych produktów z ostatnich sześciu dekad. W ten sposób marka pragnie podziękować swoim klientom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing