Miles Young: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej [konkurs]

Miles Young: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej [konkurs]

Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, w książce „Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej” przybliża funkcjonowanie reklamy w epoce cyfrowej.

Weź udział w naszym konkursie i wygraj jeden z trzech egzemplarzy książki. Pytanie konkursowe pojawi się w grupie NowegoMarketingu na Facebooku w czwartek 11.10.18.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseller „Ogilvy o reklamie” podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje.

Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał liczącą 288 stron książkę „Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej”, w której przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu” cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują.  

Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:

  • Zachowanie się marki w nowym pejzażu cyfrowym
  • Znaczenie ekosystemu cyfrowego
  • Tworzenie inteligentnych treści, które angażują odbiorcę
  • Trzy pola bitwy – media społecznościowe, mobilność i ciągłość handlu
  • Zależności między markami nastawieniem społecznym a społeczeństwem
  • Okiełznanie mocy technologii twórczych
  • Przydatność dużych zbiorów danych
  • Internet a rynki wschodzące

Publikacja książki ukazała się we wrześniu b.r., nakładem Wydawnictwa Arkady.

Jednym ze studiów przypadku opisanych w książce jest kampania reklamowa Coca-Coli.

„Co skłania nas do dzielenia się swoim szczęściem? Pewnych wskazówek dostarcza nam jedna z najbardziej udanych promocji wszechczasów. Gdy nasze biuro w Sydney uruchamiało kampanię Share a Coke, nie mieliśmy pojęcia, że okaże się ona ogromnie przyciągająca i spowoduje miliardy udostępnień. Gdziekolwiek była prowadzona – a to znaczy w większości miejsc na świecie – przyczyniała się do odnowienia więzi młodych osób dorosłych z jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie marek”.

Zobacz grafikę w większym rozmiarze

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij