TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Open for Open Minds – Zabawa słowem w kampanii employer brandingowej Capgemini

Open for Open Minds – Zabawa słowem w kampanii employer brandingowej Capgemini
Capgemini przygotowało nietypową kampanię employer brandingową zatytułowaną „Open for Open Minds”. W ramach akcji w 5 miastach w Polsce pojawiły się banery oraz billboardy, których celem jest zwrócenie uwagi potencjalnych kandydatów przez grę słowem.
O autorze
1 min czytania 2018-10-10

Open for Open Minds to część całorocznej kampanii employer brandingowej Capgemini, przedsiębiorstwa świadczącego usługi w zakresie konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Koncept akcji w dużej mierze opiera się na zabawie słowem.

– Profil grupy docelowej różni się od danego miasta – stąd też zagadki są inne. Nasi potencjalni kandydaci otrzymują dużą ilość ofert pracy w ciągu miesiąca, a nieraz i tygodnia (np. programiści). Dlatego nie chcieliśmy pójść w stronę nachalnego przekonywania „dołącz do nas”, tylko postawiliśmy na zwrócenie na siebie uwagi poprzez grę/zabawę licząc, że kiedy będą gotowi na zmianę pracy, pomyślą o Capgemini – mówi Dominika Nawrocka, brand communication manager Capgemini.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania toczy się w 5 miastach w Polsce, w których firma ma swoje oddziały – w Krakowie, Katowicach, Opolu, Wrocławiu i Poznaniu. Akcja jest prowadzona zarówno przez działania offline na billboardach, brandingu komunikacji miejskiej, oraz citylightach, jak i online (Google Ads, social media).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Nudne, suche ogłoszenia o pracę powoli przechodzą do lamusa, czego przykładem jest akcja rekrutacyjna G2A Marketplace, w ramach której poszukiwany jest „Dyrektor Internetów i Janusz Tracz non-bullshit marketingu”.

PS2

Zgodnie z tematyką, podpowiadamy też, jak nie pisać ogłoszenia o pracę w branży kreatywnej.

PS3

Jeśli szukacie pracy, polecamy częste zaglądanie do zakładki Praca: nowymarketing.pl/praca