TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Listerine z nową loterią konsumencką – do wygrania Huawei P20 Pro

Listerine wystartował z nową, ogólnopolską loterią. Promocją objęte jest całe portfolio marki Listerine, ale „driverem” akcji jest Listerine Nightly reset – nowość w Polsce i na świecie.
O autorze
1 min czytania 2018-10-12

Aktywacja – realizowana od 17 września do 31 października 2018 roku – połączona jest z launchem nowego produktu – Listerine Nightly reset. Ogólna komunikacji produktu podkreśla sposób i efektywność jego działania za pomocą claimów: „Innowacyjna formuła zwalcza skutki dnia w ciągu nocy” oraz „Poczuj różnicę vs. samo szczotkowanie w 21 dni”. Listerine Nightly reset to pierwszy tego rodzaju płyn do płukania jamy ustnej i zębów w portfolio marki Listerine.

Nagrodami w loterii są wysokiej jakości smartfony Huawei P20 Pro wyposażone m.in. w doskonały aparat, baterię o bardzo dużej pojemności oraz nowatorską obudowę. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić 2 produkty Listerine objęte promocją, a następnie zarejestrować zgłoszenie na stronie www.listerine.pl/loteria-noc-to-moc.

Kropka Bordo odpowiedzialna jest za: stworzenie idei kreatywnej loterii „Noc to Moc!”, koncepcję mechanizmu, KV akcji oraz promocyjną stronę www. Agencja wzięła na siebie również kwestie obsługi prawnej w ramach realizowanej loterii oraz przygotowanie materiałów POS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj