Listerine z nową loterią konsumencką – do wygrania Huawei P20 Pro

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Listerine z nową loterią konsumencką – do wygrania Huawei P20 Pro

Listerine wystartował z nową, ogólnopolską loterią. Promocją objęte jest całe portfolio marki Listerine, ale „driverem” akcji jest Listerine Nightly reset – nowość w Polsce i na świecie.

Aktywacja – realizowana od 17 września do 31 października 2018 roku – połączona jest z launchem nowego produktu – Listerine Nightly reset. Ogólna komunikacji produktu podkreśla sposób i efektywność jego działania za pomocą claimów: „Innowacyjna formuła zwalcza skutki dnia w ciągu nocy” oraz „Poczuj różnicę vs. samo szczotkowanie w 21 dni”. Listerine Nightly reset to pierwszy tego rodzaju płyn do płukania jamy ustnej i zębów w portfolio marki Listerine.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nagrodami w loterii są wysokiej jakości smartfony Huawei P20 Pro wyposażone m.in. w doskonały aparat, baterię o bardzo dużej pojemności oraz nowatorską obudowę. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić 2 produkty Listerine objęte promocją, a następnie zarejestrować zgłoszenie na stronie www.listerine.pl/loteria-noc-to-moc.

Kropka Bordo odpowiedzialna jest za: stworzenie idei kreatywnej loterii „Noc to Moc!”, koncepcję mechanizmu, KV akcji oraz promocyjną stronę www. Agencja wzięła na siebie również kwestie obsługi prawnej w ramach realizowanej loterii oraz przygotowanie materiałów POS.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij