Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Listerine z nową loterią konsumencką – do wygrania Huawei P20 Pro

Listerine wystartował z nową, ogólnopolską loterią. Promocją objęte jest całe portfolio marki Listerine, ale „driverem” akcji jest Listerine Nightly reset – nowość w Polsce i na świecie.
O autorze
1 min czytania 2018-10-12

Aktywacja – realizowana od 17 września do 31 października 2018 roku – połączona jest z launchem nowego produktu – Listerine Nightly reset. Ogólna komunikacji produktu podkreśla sposób i efektywność jego działania za pomocą claimów: „Innowacyjna formuła zwalcza skutki dnia w ciągu nocy” oraz „Poczuj różnicę vs. samo szczotkowanie w 21 dni”. Listerine Nightly reset to pierwszy tego rodzaju płyn do płukania jamy ustnej i zębów w portfolio marki Listerine.

Nagrodami w loterii są wysokiej jakości smartfony Huawei P20 Pro wyposażone m.in. w doskonały aparat, baterię o bardzo dużej pojemności oraz nowatorską obudowę. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić 2 produkty Listerine objęte promocją, a następnie zarejestrować zgłoszenie na stronie www.listerine.pl/loteria-noc-to-moc.

Kropka Bordo odpowiedzialna jest za: stworzenie idei kreatywnej loterii „Noc to Moc!”, koncepcję mechanizmu, KV akcji oraz promocyjną stronę www. Agencja wzięła na siebie również kwestie obsługi prawnej w ramach realizowanej loterii oraz przygotowanie materiałów POS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj